Plutselig blå i ansiktet under mating

Malena95

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg tror ikke det er noe å være bekymret for sånn sett, men trenger bekreftelse fra andre før angsten min roer seg.

Jeg gav min 5 dager gamle sønn flaske, han var ganske sint og utålmodig før han fikk den og dermed tror jeg han drakk litt fort. Plutselig begynte han å bli blå rundt munnen, jeg reagerte med en gang ved å ta flasken vekk og han fikk fargen tilbake med det samme og han fikk mer flaske etterpå. Men jeg er fortsatt bekymret. Noen andre som har opplevd dette som kan komme med råd eller beroliggende ord?

Det skjedde med min sønn å og legen mente at trykket fra smokken kunne for det. Han hadde ikke tegn på hjerteproblemer eller pusteproblemer siden det blåe forsvant så fort. Men er lurt sjekke ut, kan være en hjertesykdom som ikke er oppdaget. Sier ikke for å skremme deg, men tenkte mine tanker selv når min ble blå

Var det kun farge som kom eller noe hosting/setting i vrangen? Vi har lignende problem da får 9 dager gammel baby ofte setter melka i vrangen (fra flaske) og blir blå rundt leppa. Kjempe skremmende og skummelt å mate med flaske hver gang

Back
Topp