Hei, vet at det har vært flere innlegg om det samme men lager en likevel. Noen har som har vært gravid før som har slitt med ekstrem kvalme som plutselig med bedre? Jeg har vært dårlig siden uke 4 med ekstrem kvalme og oppkast. Sist på torsdag denne uken var jeg så dårlig at jeg klarte ikke å snu meg i senga eller bevege meg uten å spy
i går ble jeg litt bedre, men fortsatt uggen. Idag har jeg stort sett følt meg enda bedre, og har vasket hele huset og vært på trening nå i kveld.
Føler meg dog litt uggen, men den hemmende kvalmen har jeg ikke nå. Tenkte å dra på tidlig UL om litt over en uke og da er jeg 11 uker på vei. Bør jeg heller gjøre det denne uken?
Mitt neste spørsmål er at jeg har vært aktiv periodetrener, og har trent veldig hard og tung styrke - men nå har jeg ikke trent siden tidlig høst. Jeg dro på trening i kveld og fokuserte på overlppp
i går ble jeg litt bedre, men fortsatt uggen. Idag har jeg stort sett følt meg enda bedre, og har vasket hele huset og vært på trening nå i kveld.Føler meg dog litt uggen, men den hemmende kvalmen har jeg ikke nå. Tenkte å dra på tidlig UL om litt over en uke og da er jeg 11 uker på vei. Bør jeg heller gjøre det denne uken?

Mitt neste spørsmål er at jeg har vært aktiv periodetrener, og har trent veldig hard og tung styrke - men nå har jeg ikke trent siden tidlig høst. Jeg dro på trening i kveld og fokuserte på overlppp