Plutselig bare 1 lur på dagen

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Mini har pleid å sove 2 ganger om dagen i tilsammen 4 t.
Men nå er det ikke snakk om. Det er 1 lur på 2-3 t ca 4 t etter at vi har stått opp om morgenen,og så er han våken til kvelden.


Noen andre som har forandret søvnmønster?
 
Her har vi hatt 1 lur i mange mnd nå. Hun sover bare 30 min til 2 timer, varierer fra dag til dag. Sover mellom 11 og 13 timer om natta. De to andre har hatt to om dagen til de var ca året, er bare hun her som er vrang :p
 
Min har vært som din en stund nå. Våkner halv 8 og sovner igjen 10 og da sover han i 2 timer. Så er han våken til 18-19 på kvelden. Sover da hele natta igjennom :)
 
Fint vi er fler! Jeg ble så sjokka når han begynte å sove mindre på dagen. Var så godt vant til sånn det var hehe... :p
 
Jepp, det hender her også :) Hvis han våkner tidlig så kan det hende det blir 2, men ofte bare 1 lur på dagen nå.
 
Her er det som oftest to lurer ila dagen, men det er unntak av og til. :)
 
Her sover han som oftest kun 1gang på dagtid nå, varierer fra 30min-2,5time da.. Men en sjelden gang trenger han 2 dupper.. Vi er ikke så nøye på det, følger hans behov:)..

Men syns det er veldig greit de dagene han sover en lang dupp, da er han i mye bedre humør resten av dagen, å jeg får jo god tid til "egentid", husarbeid osv :p..
 
Utrolig typisk at med én gang jeg blir vant til at "sånn er det nå" og får rutiner på det, så forandrer det seg :p
 
Hun her kunne nok godt tenkt seg to lurer og heller holde leven halve natta, men for vår egen del holder vi bhg rutinen med 1 lur og da går i grunn natta bra. Sover stort sett 10 timer (2x5 i strekk, får flaske 1 gang)
 
Back
Topp