Plutselig 13+5 og desemberbaby på meg..

Id

Forelsket i forumet
Hei hei,

var på ul igår og ble satt frem til 13 + 5 og ny termin 27. des. Vi var veldig spente da jeg ikke hadde notert når siste mens var [8D]
Ellers var alt bra med lille nurket Litt tidlig å se kjønn, hun trodde, men turte ikke å si noe sikkert. Vi tok 3D og kjempefornøyd med det!

Så bra at alt stod bra til med lille! [:D]
[:D][:D][:D]

Oi, så kjekt å bli satt fram en hel uke[:)]

Og selvfølgelig supert at alt var bra med nurket[:)][:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Oi, så kjekt å bli satt fram en hel uke[:)]

Og selvfølgelig supert at alt var bra med nurket[:)][:)]

Så deilig å bli flyttet fram en uke da! Og så bra at alt er bra med småen. Men er jo stor sjans for at det blir en januaring uansett da[:)]

Oj grattis med snart 14 uker allerede[:)]

Jeg ble og satt fram på UL, men holder meg til menstermin fram til ordinær UL. Ifølge forrige UL er jeg egentlig 13+2 idag [:)]

Men grattis med snart 14 uker [:D]

ORIGINAL: Jaybird

Så deilig å bli flyttet fram en uke da! Og så bra at alt er bra med småen. Men er jo stor sjans for at det blir en januaring uansett da[:)]

Ja satser på januar [:)] Kjedelig med både sent på året og midt i romjula! MEN - velkommen skal h'n være når som helst!

ORIGINAL: Kristine79

Jeg ble og satt fram på UL, men holder meg til menstermin fram til ordinær UL. Ifølge forrige UL er jeg egentlig 13+2 idag [:)]

Men grattis med snart 14 uker [:D]

Hadde ikke skrevet ned når jeg hadde mensen, så var litt usikker og veldig spent på ul også av den grunn.

Takk takk for alle gratulasjoner, godt å være over den værste tia, selv om jeg spyr enda [8D]

Sniker litt fra desember, og ønsker deg velkommen dit også om du vil henge litt der[:)]

Back
Topp