Plutselig økt overskudd

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
I dag, 12+4, er jeg plutselig tilbake på mitt gamle og savnede energinivå. Dette har jeg lengtet etter, men det er jo slik at jeg også blir litt bekymret.. Jeg må derfor bare lufte det med dere her inne..

Jeg har hørt av flere at overskuddet og trøttheten ofte gir seg rundt disse tider, og sværtsvært trolig er det det som gjelder meg også. Imildertid er det en liten redsel i meg som handler om at livet til den lille plutselig har tatt slutt. Det skal sies at jeg ikke har noen symptomer på at noe er galt, og puppene er fortsatt ømme og hovne, og det stikker og strekker fortsatt nederst i magen.

Er det en bitteliten grunn til bekymring, eller kan jeg bare nyte at jeg i dag har godt med etterlengtet overskudd igjen?

(hva skulle en nevrotisk førstegangsgravid gjort uten dere herlige jenter her inne..) :hug013

Åååh dt håper jeg at jeg får tilbake også. Jordmor sa at med mine sykdommer så må jeg regne med at jeg ikke får det..

Gratulerer masse, håper det varer! Kos deg med energien!

Kjenner jeg ble litt misunnelig på at du har økt energi altså ;) Jeg er 14+6, og energien er fremdeles på minus-siden! Klarer å overleve jobb, og slukner på sofaen når jeg kommer hjem :-P
Kos deg med mer energi, og nyt det! Som du sier; det er i disse tider at energinivået skal bli bedre :-)

Kos deg masse med masse energi, det er så tungt uten :-) Er nok ingen ting å bekymre seg over!!

Åh.... Nyt det! Som du sier er dte helt normalt at de verste symptomene forsvinner rundt den tiden. Det er jo i 2.trimester det virkelig er hyggelig å være gravid!!! ;-) Så ikke bekymre deg du! :-)

Håper jeg følger i samme fotspor om et par uker!!!!

Takk jenter! Jeg skal herved nyte overskuddet jeg har hatt i dag, og krysse fingrene for at det snart kommer tilbake. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ååå det hørtes deilig ut ! Jeg er så lei av å være trøtt....zzzzzZz nyyyyt det og ikke bekymre deg ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Men vid du ikke vill ha overskuddet kan du godt få dele med meg altså hehe

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Nyt det! Godt å kunne ha litt overskudd. Det har ikke jeg.. Har kommet til uke 13 i dag. Men fortsatt like trøtt. I dag har jeg vært å handla sammen med ungene. Ble helt ferdig bare av det.. så nå ligger jeg her på sofaen igjen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Akkurat i dag har jeg også hatt en del energi, og det er deilig! I går var jeg så pumpa at jeg måtte gå hjem fra jobb før dagen var over. Alle sier jo at i 2.trimester blir det bedre, så det høres ut som det bare er å nyte det! :D

Jepp, nå er det stadfestet: overskuddet er virkelig tilbake - og jeg nyter det! :)
Tidligere i uken tok jeg faktisk meg selv i å synge i bilen på vei til jobb, og det er det ihvertfall tre måneder siden jeg gjorde sist.

Akkurat nå sitter jeg i sofakroken med kaffe i koppen og laptop på fanget, og nyter morgenstillheten mens samboeren fortsatt sover. Om en times tid tenker jeg å ta på meg turutstyret å komme meg en tur ut.

Overskudd er fantastisk bra! :)
Ønsker dere herlige jenter en finfin helg!

Back
Topp