Plutseli....

pippå

Glad i forumet
Såg mej sjøl i speielen i full fart,men måtte ta 2skritt t bake![:)] Såg plutselig ganske så gravid ut der ej sto!
Heheheheee.... Litt tidlig,men men.... Heheheheheeee....
(sikkert berre luft[:D]) Tihiiii....

Du er jo gravid, og før eller siden vil du jo se gravid ut også. Er godt mulig det faktisk er en mage der...[;)]

er litt sånn her å, selvom jeg vet det er tidlig [:)]

Gikk forbi speilet her en dag jeg også, å sa høyt til meg selv: " hvor kom den magen fra? Den måååå jo ha kommet over natta!!!"

Føler meg forresten som en diger elefant i sommervarmen !!!

Morsomt ja!

Men hvorfor må det være "for tidlig"? Noen får mage raskere enn andre, mens andre igjen ikke får mage før senere i sv.skapet. Man er jo forskjellig rustet skulle jeg til å si [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Men hvorfor må det være "for tidlig"? Noen får mage raskere enn andre, mens andre igjen ikke får mage før senere i sv.skapet. Man er jo forskjellig rustet skulle jeg til å si [:)]

Veldig enig med deg, Sperminator. Noen får mage tidlig, andre kan nesten skjule det gjennom hele svangerskapet hvis de vil. Vi får strutte med den magen vi har, synes nå jeg! [:)]

Jeg har også fått mage.. men det er ingen gravidmage. Jeg er oppblåst, og har LAGT PÅ MEG! usj.. føler meg nesten blubbete!

ORIGINAL: Snuppe

ORIGINAL: *Sperminator*

Veldig enig med deg, Sperminator. Noen får mage tidlig, andre kan nesten skjule det gjennom hele svangerskapet hvis de vil. Vi får strutte med den magen vi har, synes nå jeg! [:)]

God idé! [:D] Jeg vet jallefall at det ikke er luft i min mage (ikke at noen har påstått det), men da kan det like gjerne være andre tilfeller av det også der ute [:D]
Hun ene tanten til mannen min fikk ikke mage omtrendt, så ut som hun var 3 mnd på vei når hun skulle føde ungen! Så noen klarer å bære barnet helt inntil seg selv. Så har det nok noe med hvor mange ganger du har vært gravid tidligere, om du er lav eller høy, hvor mye du veier, osv osv...tror det er masse som spiller inn. Men vi er jo kommet et stykke nå, og hvis magen kommer, ja så er den kommet..! [:D]

Vel,no har ej spist plomme så da får vi se om d e luft eller om d faktisk e babymage.[:)]
Så om d e babymage så e den velkommen og skal vises med stolthet![:D]

Etter plommespisinga mi i gårkveld var d ingen luft som kom ut.[8D]
Og i dag når ej stod opp så var magen der enda![:D] Så da e d nokk babymagen som har ankommet![:D]
Min kjære mann kunne "bekrefte" d. Han: Den e jo slik den var i gårkveld![:D] Så tok han rundt mej og babymagen og ga mej et nuss![:D]

ORIGINAL: Marielly

Gikk forbi speilet her en dag jeg også, å sa høyt til meg selv: " hvor kom den magen fra? Den måååå jo ha kommet over natta!!!"

Føler meg forresten som en diger elefant i sommervarmen !!!

Da er vi to [;)]
2 dager før vi fortalte det til søstera mi på 11år, hadde hun spurt mamma om jeg var gravid, fordi magen min var blitt så utstikkende [8|] [;)]

syns også jeg har fått litt mage, har gått ned 1,5 kg da, men magen har liksom blitt litt rundere helt nederst[:)]
gleder meg til å få en skikkelig baby mage som jeg kan vise fram til alle[:D]

Back
Topp