Plumbotesten (Hvilket kjønn)

Lilly_84

Flørter med forumet
Er det noen som har barn fra før og prøvd denne testen? Er jo ikke sikkert det stemmer, men bare litt morsomt syns jegJ

Denne skal ikke tas før man er 15 uker på vei :)

* Tiss i et rent glass (ikke av plast, for det blir løst opp av plumboen)

* Tilsett 2 ss med plumbo (ikke for mye, for det skummer veldig).

* Vent ca. 30 min på resultat.

------

* Kalde farger som grønn/blå tyder på jente

* Varme farger som rød/brun tyder på gutt

(altså, omvendt av det vi tenker på som typiske jente- og gutte farger.)

-------

* Blandingen blir ganske grumsete, så farger blir kanskje ikke så klar, men det er i hvertfall mulig og se om det er varme eller kalde farger.

-------

Så, når dere er 15 uker er det bare å tisse i vei og oppdater på hva resultatet ble…J

Prøvde jeg.. hehe :) Fargen i glasset var egentlig bare gul hele tia men skummet ble farget på toppen , det var type mørkebrun/blå farge.. heh e så jeg vet ikke helt ossen jeg skal tolke d .. Men magefølelsen er jente, blir spennende å se :)

haha okay, det fikk jeg ikke med meg, men ser d står nå :).. når jeg er passert 15 uker vet jeg sikkert hva d er uans :) Jaja.. :D

Hvor har dere det i fra at man må vente til etter uke 15? Kjønnet er ferdig utviklet fra uke 6, og de fleste andre tester kan tas fra da av. Googlet plumbotesten, og det kom ikke opp noe om at man må vente til uke 15. Dog at testen skal få stå i en halv time...
Uansett humbug, men uansett...

Hihi jeg tok det på begge guttene, begge gangene stemte det.
Lurer på om der var ett stoff (hormon?) i urinen som danner fargen, og at grunnen til disse 15 ukene er fordi det skal være nok av stoffet? ! Husker ikke helt:-)
Er vel kanskje fåtallet som vet kjønnet i ile 15?! Eller, for de som skal på litt tidligere oul/oppfølging er jo litt annet.

Her må den nok testes igjen:p

testa den med Emilie og den ble gromsette brun :P men alt sa gutt med ho, uten om de endeløse timene over do skåla :P Blir spennende å se hva ting sier i uke 18 nå :) Men kinesiske føde kartet sier jente denna gangen og gutt sist hehe

Back
Topp