Plumbo-testen

IdaE123

Blir kjent med forumet
Jeg leste nettopp om natrontesten, jeg har ikke hørt om den før nå, og skal prøve den til uka for moroskyld tenkte jeg..
Men jeg prøvde ut plumbo testen igår..

Anbefales fra uke 15. Tiss i en kopp/syltetøyglass (helst et du kan kaste) Fyll den ca halvveis med urin. En god dose med andre ord Ha oppi 1-2 ss plumbo (pulver!) avhengig av str på skje og mengde urin. Ta nærmere 2 ss. Gjøres ute. Hold pust (eller la mannen gjøre det) og gå inn. (farlige gasser) Etter 30 min kan testen avleses. Gul/grønn=jente Brun/rød=gutt

Resultatet ble: Grønn - Jente
Kinesikef.kart: Jente
mors magefølelse - Jente
ordinær ul - ? skal ditt 20 april

Har ikke tatt plumbo testen i dette sv.skapet.. Men tok i forige, og den stemte på meg.. :-)

Gjorde det forrige uke og det ble jente..
UL viste jente..dog litt usikker, da hun knep beina litt sammen.

Resultatet ble: Gul-grønn = Jente
mors magefølelse - Gutt
ordinær ul - ? skal dit 24 april

Skjønner... nei jeg stoler ikke 100% på ordinær ul.. vi gikk i 2 mnd å trodde guttungen var jente.. til vi kom på 3d ul.. da så vi alt annet enn kjønnslepper..

Her ble det åsså Grønn: jente det var mørkt åsså hadde jeg en hvit plast kopp så så bare skummet.

---------------------------------

Måtte ta en ny nå på mårran og tisset var bare gult og skummet ble hvitt med grønt oppå.. hmm

Vært på ul nå og testen viste riktig for inni magen var det ei lita jente:)

Sånn var det på meg også.. grønt skum og urin med grønn-gult skjær =P begge er jente farge.. =)

IdaE123 skrev:
Sånn var det på meg også.. grønt skum og urin med grønn-gult skjær =P begge er jente farge.. =)

jeg skal på ul på onsdag den ordinære så gleder meg til å se om det er jente eller gutt men i ike 16 mente legen jente men ikke 100% sikkert så spent på om de mener det samme:)

skal det skumme sånn????

Resultatet ble: gul - jente
mors magefølelse - Jente (men har drømt om gutt to ganger)
ordinær ul -  skal ditt 23 april

Back
Topp