sirali
Forelsket i forumet
Svigerinna mi og jeg satt å sørfa litt på nett i går og kom over en amerikans test som heter Intelligender ( http://www.intelligender.com/ ) Kan få de på finn.no også. 300,-
Ta en titt på hjemme siden er en del morsomme klipp der! [:D]
Når jeg så testen i bruk på et av klippene begynte et eller annet bakerst i hodet å tyte opp til overflaten. Syntes at jeg hadde vært borti noe lignende før. Og det hadde jeg! Plumbo testen! [;)] Husker egentlig ikke resultatet av det sist, bare at det var litt morsomt. Akkurat som alle de andre greiene man kan sjekke for å finne kjønnet på babyen.
Hadde vært morsomt å se hvor stor treffsikkerhet plumbo testen har hos oss februar jentene.
” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell litt av dette over i et annet glass (helst med lokk) med 2 teskjeer med plumbo i pulverform. Bland godt. Vær forsiktig plumbo etser veldig!
Viktig at du ikke tisser rett i glasset med plumbo!!!!!
Og det er lurt å åpne vindu på badet eller gjøre det ute!
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)
Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."
Tenkte jeg skulle teste det ut! Morsomt hvis det er noen flere som henger seg på.
Jeg kan prøve å oppdatere etterhvert som dere sier ifra, også får vi sjekke resultatet når alle babiene er født! [:D]
t0mmelise - grønn - jente
sirali - brun - gutt
alca - brun - gutt
sonic - brun - gutt (flytende plumbo)
sandie - brun/svart - gutt
Blund - grønn - jente
MatildeSinMamma - gul/grønn - jente
**lykkeliten* - brun - gutt
xeaber - brun - gutt
Ta en titt på hjemme siden er en del morsomme klipp der! [:D]
Når jeg så testen i bruk på et av klippene begynte et eller annet bakerst i hodet å tyte opp til overflaten. Syntes at jeg hadde vært borti noe lignende før. Og det hadde jeg! Plumbo testen! [;)] Husker egentlig ikke resultatet av det sist, bare at det var litt morsomt. Akkurat som alle de andre greiene man kan sjekke for å finne kjønnet på babyen.
Hadde vært morsomt å se hvor stor treffsikkerhet plumbo testen har hos oss februar jentene.
” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell litt av dette over i et annet glass (helst med lokk) med 2 teskjeer med plumbo i pulverform. Bland godt. Vær forsiktig plumbo etser veldig!
Viktig at du ikke tisser rett i glasset med plumbo!!!!!
Og det er lurt å åpne vindu på badet eller gjøre det ute!
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)
Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."
Tenkte jeg skulle teste det ut! Morsomt hvis det er noen flere som henger seg på.
Jeg kan prøve å oppdatere etterhvert som dere sier ifra, også får vi sjekke resultatet når alle babiene er født! [:D]
t0mmelise - grønn - jente
sirali - brun - gutt
alca - brun - gutt
sonic - brun - gutt (flytende plumbo)
sandie - brun/svart - gutt
Blund - grønn - jente
MatildeSinMamma - gul/grønn - jente
**lykkeliten* - brun - gutt
xeaber - brun - gutt