Plumbo testen - gutt eller jente!?

sirali

Forelsket i forumet
Svigerinna mi og jeg satt å sørfa litt på nett i går og kom over en amerikans test som heter Intelligender ( http://www.intelligender.com/ ) Kan få de på finn.no også. 300,-
Ta en titt på hjemme siden er en del morsomme klipp der! [:D]

Når jeg så testen i bruk på et av klippene begynte et eller annet bakerst i hodet å tyte opp til overflaten. Syntes at jeg hadde vært borti noe lignende før. Og det hadde jeg! Plumbo testen! [;)] Husker egentlig ikke resultatet av det sist, bare at det var litt morsomt. Akkurat som alle de andre greiene man kan sjekke for å finne kjønnet på babyen.
Hadde vært morsomt å se hvor stor treffsikkerhet plumbo testen har hos oss februar jentene.

” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell litt av dette over i et annet glass (helst med lokk) med 2 teskjeer med plumbo i pulverform. Bland godt. Vær forsiktig plumbo etser veldig!

Viktig at du ikke tisser rett i glasset med plumbo!!!!!
Og det er lurt å åpne vindu på badet eller gjøre det ute! 
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)

Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."

Tenkte jeg skulle teste det ut! Morsomt hvis det er noen flere som henger seg på.
Jeg kan prøve å oppdatere etterhvert som dere sier ifra, også får vi sjekke resultatet når alle babiene er født! [:D]

t0mmelise          - grønn         - jente
sirali                 - brun           - gutt
alca                  - brun          - gutt
sonic                 - brun          - gutt (flytende plumbo)
sandie               - brun/svart   - gutt
Blund                 - grønn        - jente
MatildeSinMamma - gul/grønn   - jente
**lykkeliten*      - brun           - gutt
xeaber               - brun           - gutt

Ja dette ska jammen prøves ut [:D] jeg har plumbo og jeg =) hihi.. har ikke noen plast kopper med lokk men det går vel uten også??=)

jeg tror jeg må bare prøve med engang jeg altså.. hehe.. vis jeg finner plast kopper=) hehe.. sååå gøy [:D]
men 1 teskje ihver kopp eller??? kan man røre med sugerør??
jeg vil helst ikke røre med skje..hehe.. og går det bra å ha plastikk kopp?? vil heller ikke tisse i vanlig glass eller kopp :) hehe

skal oppdatere her om hva jeg får [:)]

Du må tisse i den ene koppen/glasset (småsyltetøy glass er supert) og den skal være tom. Så tar du 2 tsk plumbo i den andre og fyller oppi litt urin. Det er fordi at det er så sterkt og etser og freser at du må ha det i en tom kopp eller glass først.

Lykke til! [:D]

haha.. da står glasset ute å venter på å godgjære seg [:D][:D][:D] haha.. jeg tok ikke morgen urin da men men..
måtte bare prøve nå.. haha.. tok champagne glass jeg.. haha.. skal kastes uansett så =) hihi..
ser litt grønn ut nå men har bare stått i 10 min :) heehe.. spennende.. hihi [:)]

hvor sikkert er dette da??[8D]

Min ble grønn aktig :)) hihi.. sambo måtte også se [:D] hehe... er jo gøy å ha noe å fordrive tida med :))
vi får se om 4 uker når jeg skal på sykehuset for UL [:)]

ringte mannen nå og fikk han til og komme hjem me plumbo hehe.. må prøves dette[:D][:D] Gleder meg masse nå hehe..

Høres spennede ut, gleder meg til å høre svar! [:D] Og spesielt om de stemmer når dere får vite hva kjønnet er på UL eller ved fødsel [:)]

ORIGINAL: Alca

ringte mannen nå og fikk han til og komme hjem me plumbo hehe.. må prøves dette[:D][:D] Gleder meg masse nå hehe..

Då va det gjort... Syntes det blei brunt ( GUTT).. Så blir spennende og se om det stemmer når jeg skal på ul 28aug [:D] Hadde vært kjekkt om det stemte med tanken på at vi har 2jenter fra før[:D]

gud så artig dette skal testes [:)] Må bare få kjøpt noe plumbo, tror vi er tom. Men må det være morgenurin? Når man er så  langt ute i ukene så er det vel samme når på dagen man tisser?

Funker det bare med plumbo i pulver form?

ORIGINAL: Sonic

Funker det bare med plumbo i pulver form?

ja jeg brukte pulver form :)))

Hmm... Dykka inn i skapet, pg kom over en med flyenede.. Ska teste det ut, og gi rapport... :D

Okay.. Resultatet med flyendene Plumbo er brunaktig.. Hmm.. Er litt skeptisk på om det funker ordentlig med det er i allefall resultatet.. Hadde vært gøy om andre evt hadde testa det ut, og sjekka om det ble noe anderledes...

ORIGINAL: sirali

Svigerinna mi og jeg satt å sørfa litt på nett i går og kom over en amerikans test som heter Intelligender ( http://www.intelligender.com/ ) Kan få de på finn.no også. 300,-
Ta en titt på hjemme siden er en del morsomme klipp der! [:D]

Når jeg så testen i bruk på et av klippene begynte et eller annet bakerst i hodet å tyte opp til overflaten. Syntes at jeg hadde vært borti noe lignende før. Og det hadde jeg! Plumbo testen! [;)] Husker egentlig ikke resultatet av det sist, bare at det var litt morsomt. Akkurat som alle de andre greiene man kan sjekke for å finne kjønnet på babyen.
Hadde vært morsomt å se hvor stor treffsikkerhet plumbo testen har hos oss februar jentene.

” PLUMBO-TESTEN!
Tiss morgenurin i et glass og hell litt av dette over i et annet glass (helst med lokk) med 2 teskjeer med plumbo i pulverform. Bland godt. Vær forsiktig plumbo etser veldig!

Viktig at du ikke tisser rett i glasset med plumbo!!!!!
Og det er lurt å åpne vindu på badet eller gjøre det ute! 
Etter ca. en halv-times tid så forandrer fargen seg (på noen tar det kortere eller lengre tid)

Hvis fargen blir:
Rød/brun/svart så er det gutt.
Grønn/blå er jente."

Tenkte jeg skulle teste det ut! Morsomt hvis det er noen flere som henger seg på.
Jeg kan prøve å oppdatere etterhvert som dere sier ifra, også får vi sjekke resultatet når alle babiene er født! [:D]

Venter spent på resultat..

Mörkt brunt..nesten svart snart..

Jag som var sikker på att det er en jente til[:)]

Hadde du flytende plumbo?

ORIGINAL: Sonic

Hadde du flytende plumbo?

Jag hade pulver..

Back
Topp