PLumbo heavy gel lukt og gravid. Litt panikk her!

Bkno4188070

Første møte med forumet
Dusjen og vasken var veldig tett så samboeren tenkte å bruke plumbo. Jeg gikk ut en tur i 40 min mens han hold på Han brukte pulveret i sluket, så helte 5 bøter med vann (så typ 50liter). Så syns han at det var veldig sterkt sluk lukt plutselig. For å bli kvitt den helte han Plumbo Heavy Gel og en liter vann oppi. I det øyeblikket kommer jeg heim. Vi har ikke vinduene på badet så dlra var åpen og vinduene i resten av leiligheten var åpne for å lufte ut. Da jeg kom in (sto kanskje 3 meter fra sluke mens jeg tok av jakka og sko) så merka jeg at det lukter noe kjemisk, sto der kanskje i max et minutt. Så gikk jeg ul åpen vindu for å puste frisk luft og etter 10 min tenkte nah, jeg går mer ut, det e ikke ferdig lufta.

Så fikk jeg satans panikk. Jeg er 17 uker gravid og tenkte at faan, har jeg inhalert plumbo heavy gel nå? Og hvorfor i det hele tatt brukte vi plumbo med gravid i huset? Kunne vente et halv år med litt vann i vasken og dusjen. Jeg ble veldig veldig redd og fortsatt er det at jeg inhalerte for mye og det kan...vet ikke, skade hjernen på baby.

Så jeg lurte på om noen har brukt Plumbo i husstanden mens dere var gravide og det gikk bra? Jeg bare lurer på om jeg er fullstendig idiot til å gjøre det eller at det var bare lite gjennomtenkt. Vi brukte langt tid for å bli gravide, så derfor alt føles skummelt.

Back
Topp