Plis si meg dere bare ser en strek ?!

Frykter det blir en ny baby da ... barn er selvfølgelig alltid velkomne , men etter en med sjeldent syndrom , en som døde ved 8 mnd alder og 2 premature er det skummelt å tenke på en til
Oi.. Og jeg synes det blir tøft hvis jeg er gravid nå, med 4 små fra før,- men ingen av mine har noe alvorlig med seg nå (hatt litt forskjellig de to siste, men alt bra nå)! Sender deg all min medfølelse i såfall... Kanskje vi slår følge, jeg får svaret til helgen.
 
Det var ikke et hyggelig svar til ei i en kanskje vanskelig situasjon! Du vet ikke om de var forsiktige heller, noen blir gravid på prevensjon også... En god regel: har du ikke noe hyggelig å si, ikke si det...Hilsen ei i samme båt som TS!

Javel? Regner med at hvis hun oppfattet det som uhyggelig så ville vel hun sagt det til meg? Ser kanskje at jeg ordla meg dumt og at det kan oppfattes feil, det kan jeg beklage. Var absolutt ikke hensikten min. Syns jo bare det er dumt at hun er i den situasjonen. Så du trenger ikke å komme å peke finger :)
 
Javel? Regner med at hvis hun oppfattet det som uhyggelig så ville vel hun sagt det til meg? Ser kanskje at jeg ordla meg dumt og at det kan oppfattes feil, det kan jeg beklage. Var absolutt ikke hensikten min. Syns jo bare det er dumt at hun er i den situasjonen. Så du trenger ikke å komme å peke finger :)
Nei, det er ikke sikkert.. De gangene jeg har hatt tråder der noen har skrevet noe som ikke var så hyggelig, har jeg prøvd å overse det og ikke kommentere ofte, selv om jeg har blitt litt lei meg. Og når noen andre har "tatt meg i forsvar" på en måte, har det vært godt. Så derfor jeg skrev, det hørtes bare så lite hensynsfullt ut, det kunne like godt ha stått "så dumme dere har vært, da er det til pass for dere å være i den situasjonen" eller noe slikt. Ser du selv ser det, så da er det jo oppklart :) Ville ikke peke finger heller, bare si at man kan tenke litt mer før man poster noe til noen i en vanskelig situasjon. Men nå er jo jeg litt inhabil og vet litt om hva hun kanskje føler da, da jeg skal teste til helgen og muligens får det samme svaret.. Men vi legger den død, vi er nok enige :)
 
Skulle hatt mens på lørdag ... fikk denne i dag .. men føler den burde være sterkere ?
 

Vedlegg

  • 117B710C-C81B-480E-A834-C165E3CF39AA.jpeg
    117B710C-C81B-480E-A834-C165E3CF39AA.jpeg
    74,5 KB · Visninger: 202
Var ingen skygge
 

Vedlegg

  • CA1C26F8-59AB-43F8-9DCA-04D065C2C776.jpeg
    CA1C26F8-59AB-43F8-9DCA-04D065C2C776.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 111
Back
Topp