S sunshine25 Flørter med forumet 10 Mar 2008 #1 kan noen pliiiis fortelle meg hva som sjer på home and away fremover å hva sjedde i dag??? plis plis plis[:D]
kan noen pliiiis fortelle meg hva som sjer på home and away fremover å hva sjedde i dag??? plis plis plis[:D]
B Bruker763eli Forumet er livet 11 Mar 2008 #2 ORIGINAL: Homer Og jeg trodde det var en tråd om PILS [&o] Må jammen lese skikkelig neste gang. He he - trøtt i tryne eller[:D][8D] Og dette skjer i Home&Away: (med usynlig skrift da seff....)
ORIGINAL: Homer Og jeg trodde det var en tråd om PILS [&o] Må jammen lese skikkelig neste gang. He he - trøtt i tryne eller[:D][8D] Og dette skjer i Home&Away: (med usynlig skrift da seff....)
N nalasweet Elsker forumet 11 Mar 2008 #3 ORIGINAL: Homer Og jeg trodde det var en tråd om PILS [&o] Må jammen lese skikkelig neste gang. Haha... det trudde æ også.[:D] Må gå å vaske øynene en gang til. [:)]
ORIGINAL: Homer Og jeg trodde det var en tråd om PILS [&o] Må jammen lese skikkelig neste gang. Haha... det trudde æ også.[:D] Må gå å vaske øynene en gang til. [:)]