ORIGINAL: Speedsjarken
Jeg leste "pils pils pils"
Lurer på om jeg skal trekke det der til et ubevisst psykologisk nivå eller bare finne meg en Hansa Null[&:][&:]
Definitivt ubevisst psykologisk nivå, eller sånn, ja vet ikke hva det betyr men, så ja nei nå glemte jeg hva jeg skulle si *haha* off, ja men nå skal jeg bare skrive et svar til deg her, må bare tenke *hihi* oi ja, hva sa du for noe igjen? Eller jeg bryr meg faktisk ikke såe, whatever, men uansett jah *hihi* jeg skal altså nå, eller jeg har funnet ut, eller jeg har tenkt, eller har jeg det? jaja, uansett så skal jeg nå, eller jeg tenkte å, eller jeg skal faktisk bli president i norge, og da skal alle få det greit. For jeg vet jo hvordan det er for megnår jeg ikke får sminket meg, jeg kunne ønske jeg var dø, eller sånn. Og da er det jo ganske likt de som kanskje ikke har så mye mat og sånn, og det er jo litt kjedelig, eller ja kanskje ikke hver dag men, hvertfall. Jeg skal i allefall redde verden og jeg skal bli en sånn politikergreie og skal foreslå at norge ikke skal ha sånn, *åh* hva heter det igjen? sånn med krone på hode å sånn? *åjaa* konge, det trenger vi jo ikke, for ikke alle passer til jobben sin selv om man er født sånn. Så da skal jeg jo bli president, for da er man jo hvertfall jobbet seg til jobben, eller sånn. Ja uansett nå er klokken 5.....3? *hmmm* 15?? jah uansett.[:-]
(mohaha)
ta deg en hansa null[:D], jæ læggå mæ, sett for mye på fjortissbloggene i dag, blir svivat i huvdet av bare det..
kooozzz kooooz[:-]