Pling våken baby - what to do?

hissigproppen

Forumet er livet
HVordan få snuppa til å sove?

Hun sover fint om dagen i puljer, altså, mat, ren bleie, sove igjen og igjen.

Men når klokka ble 23 så var det *pling jeg er våken*

Legger vi henne ned i senga (vognbagen) så ligger hun kanskje 10 min, så er det skriking. Men hun slapper av hengende over skulderen til pappa.
Våken, men slapp.

Hun sovner hvis hun får mat, men hun hadde et festmåltid rett før 23, som hun sovna til. Men med ren bleie var det opp med øyna.

Hadde det slik med sebastian da han var nyfødt..
Hs sa det var vanlig med en periode i løpet av dagen som de var svært våkne og han hadde det altså på kvelden i 10 -11 tida.- Da kunne det godt gå ett par timer før han sovnet igjen[:o]
Jeg begynte med å vekke han ca ett kvarter før han pleide å våkne også tok jeg det ett kvarter tidligere neste dag til vi var kommet til ett akseptabelt tidspunkt å være våken på.
Var jo ikke så lett å vekke han men jeg pleide å legge han på stellebordet eller i sofan og kle av han litt,da våknet han[:)]

ORIGINAL: silence*

Hadde det slik med sebastian da han var nyfødt..
Hs sa det var vanlig med en periode i løpet av dagen som de var svært våkne og han hadde det altså på kvelden i 10 -11 tida.- Da kunne det godt gå ett par timer før han sovnet igjen[:o]
Jeg begynte med å vekke han ca ett kvarter før han pleide å våkne også tok jeg det ett kvarter tidligere neste dag til vi var kommet til ett akseptabelt tidspunkt å være våken på.
Var jo ikke så lett å vekke han men jeg pleide å legge han på stellebordet eller i sofan og kle av han litt,da våknet han[:)]
godt tips!!
synd det ikke hjelper meg nå [&:]

ja ja, da blir det lang natt i natt også, men heldigvis uten skrik da [:)]

Jeg tar henne med på stellebordet litt og lar hun sprelle litt naken.
da koser hun seg.
Så går vi i senga og jeg slenger frem vannmelonen og hun er fornøyd
[;)][:D]

Hun er vel klar for nytt festmåltid da tenker jeg??? Ellers ville jeg prøvd å bysse henne i søvn igjen, bære henne i mørkt rom. Spedbarns våkenhet er like skiftende som været i april, går fra lys våken til søvn på et pling[:D]

ORIGINAL: ~Lucky~

da koser hun seg.

Min vil jo helst ligge til melonen hele dagen (som pumpinga mi kanskje indikerer-mø mø)

Men det er jo ikke mulig, og i tillegg så passer hun på å spytte ut halvparten av det hun suger ut på slutten, så hun er jo mett [8|] Tullebabyen min.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

da koser hun seg.

Min vil jo helst ligge til melonen hele dagen (som pumpinga mi kanskje indikerer-mø mø)

Men det er jo ikke mulig, og i tillegg så passer hun på å spytte ut halvparten av det hun suger ut på slutten, så hun er jo mett [8|] Tullebabyen min.

Hihi kjenner til det, altså ikke ang mø mø-ingen din, det er jo helt imponerende [:-]
Men ja over til saken, dem er jo noen mat monster om kveldene da, snuppa mi starter i 9 tiden som regel og da er hun litt våken så da blir det bare og styre på stellerommet og kose litt før hun sovner.

Må bare prøvde dere frem
[:)]

Hihi kjenner til det, altså ikke ang mø mø-ingen din, det er jo helt imponerende [:-]
Men ja over til saken, dem er jo noen mat monster om kveldene da, snuppa mi starter i 9 tiden som regel og da er hun litt våken så da blir det bare og styre på stellerommet og kose litt før hun sovner.

Må bare prøvde dere frem

Ja, blir vel det.

Må vel bli flinkere til å finne senga selv også. Men kan ikke amme liggende så mye, for da renner det gjennom nesa hennes, og det er jo hvert fall grisete.

Er ikke rart hun har gått opp en kilo på 3 uker sånn som hun spiser.
Ikke rekker jeg å få melkespreng heller, for kalven skal ha mat før slikt rekker å skje.

I morgen skal hun i seng tidligere, og jeg også *love seg selv*

Haha, ingen spreng her heller [:D]
Snuppa har bare lagt på seg 1/3 del av snuppa di da og jeg føler jeg mater konstant, du kan jo ikke gjøre annet [:D]

Lykke til med legginga i morgen, nå hopper vi til køys

Haha, ingen spreng her heller [:D]
Snuppa har bare lagt på seg 1/3 del av snuppa di da og jeg føler jeg mater konstant, du kan jo ikke gjøre annet [:D]

Lykke til med legginga i morgen, nå hopper vi til køys

Det verste er at jeg ikke mater såååå ofte heller [:-] matvraket til mamma, he he...

Hoppe til køys??

Jaaa.... må vel det jeg også vel, for snuppa bestemmer når mamma skal opp i morgen, og det er nok ikke sent så...

nattinatt [:)]

Back
Topp