PLING PLONG barne tv

SnoopyCat

Glad i forumet
Hva synes dere om dette som går på nrk barne tv??
Jeg synes dte er noe tull. Skjønner ikke at de kan sende noe så elendig![;)][:'(]

ORIGINAL: Digamma

Synes skrimmel skrammel er mye verre.

bare tull syns jeg. mye rart på barnetv syns nå jeg da....

Jepp!![:'(]

Syns faktisk pling plong er litt gøy vi da, men det er jo fordi ungene elsker det og danser rundt som gale!![:D]
Syns han typen har så mange kjekke tryner, så må le litt jeg og inni mellom..[:D]

Gaaaad.....syns det er helt forferdelig å se på. Men snuppa syns jo det er morro da [&o]

hater virkelig den barnetvn[:@]så idiotisk[:@]
men sønnen min på 2 elsker det å synger vilt med og danser[:D]så han får se det nåe det er på barnetv likevel[:)]

hater det[:'(]

pling plong er jo kjempegøy! gutten min elsker det, og da syns jeg det er morro også[:)]

Her i huset elsker vi pling plong,han fordi det er moro for barn og musikk !!
Jeg ,fordi jeg ler meg ihjel av faktene til Bjørnar,syns han er dritmorsom..og sangene han lager..hahahhaha dødsmorsomt..=)=)

Syns det er morsomt jeg,han fyren eier ikke hemninger og jeg ler ofte av alle uttrykkene hans[:D]

ORIGINAL: Mamasan

syntes det er bra jeg [:D] tar i bruk gamle og nye typer musikk, kjente barnesanger, mye fantasi- gutten min elsker det (men han er ganske musikalsk også da)

Sign. Jenta mi elsker også det[:)]

ORIGINAL: Emmeline

Er det vi som skal like det da? Felix liker både pling plong og skrimmel skarmmel kjempegodt. Tror ikke mamma og pappa syns Gullars var like moro å høre og se på da vi var små heller.

signerer denne jeg!!

Er det vi som skal like det da? Felix liker både pling plong og skrimmel skarmmel kjempegodt. Tror ikke mamma og pappa syns Gullars var like moro å høre og se på da vi var små heller.

Mamma og pappa likte å se både gullars og fragglene når jeg var liten...

Men jeg får skikkelig hodepine av pling plong og skrimmel skrammel....
Det er grusomt.

Er vel ikke meningen at de voksne skal ønske å forlate huset når barnetv er vel?

Alt er elendig[:'(] De kunne heller sendt reprise på noe gammelt barne tv...

Elstemann her digger det, også har jeg litt sansen for han Bjørnar. Han tar seg ikke selv så høytidelig, er artig å se på kropps og ansiktsspråket hans.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Mamma og pappa likte å se både gullars og fragglene når jeg var liten...

Men jeg får skikkelig hodepine av pling plong og skrimmel skrammel....
Det er grusomt.

Er vel ikke meningen at de voksne skal ønske å forlate huset når barnetv er vel?

Jeg får sjeldent hodepine av noe som helst, men hva liker du at din sønn skal se på da? og hva liker sønnen din?

men jeg får hodepine av bråkete og skrikete barnetv....

min sønn ser på drømmehagen (i maks 10 min,da gidder han ikke mer)
Så liker han nemo-filmen,den kan han se hele.

ellers bryr han seg ikke særlig om barnetv.

Med mindre de har videoer av ekte dyr...

Back
Topp