Pleier dere..??

Tovvar

Glad i forumet
å lage bursdags selskap for dere selv??
Altså: familien min bur laaangt vekke her fra..Har kun mannen sin familie her me bur no!
Så har eg bursdag snart, og mannen synes eg skal feire den, ved å be hans familie!! Eg er likom litt ferdig med å feire min egen bursdag, spes. når det ikkje er noke stor dag!!

Er 30 år neste år, og tenkte jo å be mykje venner og famile då...Men no er eg gravid og sliten etter jobb, så friste lite stå å lage selskap til seg sjølv på ein måte ????!!!

Kva gjør dere???

Skulle lage selskap i dag for familen min, men pappa hadde lovet seg bort i en 85 årsdag (gamelonkelen min)
Siden jeg jobber seint i morgen blir det ingen feiring.......kanskje på onsdag...får se...er ikke så gira[:'(]

Nope................... Liker ikke å feire min egen dag, men blir veldig glad når noen husker på meg[;)]

Hva med å foreslå at dere drar ut og spiser sammen på bursdagen din?[:)]

Jeg elsker jo å bake og lage til selskap, så jeg inviterer på kaffe og kake. [;)]
Men ifjor då eg var gravid så orka eg ikkje, så feirte ikkje.[8D]
Når mannen har bursdag så lager eg som regel pizza og noe dessert. Prøvd å lage pizza til 20pers??[8D][8D][&:]
Egentlig barestress, men koselig med besøk da..[;)]

I år skal vi i barnedåp på bursdagen min, gleder meg til å komme til duk og dekka bord!![:D]

ORIGINAL: Vand

Nope................... Liker ikke å feire min egen dag, men blir veldig glad når noen husker på meg[;)]

Hva med å foreslå at dere drar ut og spiser sammen på bursdagen din?[:)]

Kjempegod idé. Det pleier vi gjøre på mamma sin bursdag!![:D]

Takk gud så godt å høra[:D] Eg hater virkelig å være i "fokus"- og vertfall no når eg småtjukk;)
Eg liker jo å stelle stand til sammenkomster- men ikkje akkurat midt i uka, når eg e på jobb kvar dag!!!
mannen synes bare det var litt sært å ikkje skulle feira det!! Vil heller bare laga ein god middag til meg og han, sjå film og kosa oss ilag liksom!!

ORIGINAL: Tovvar

Takk gud så godt å høra[:D] Eg hater virkelig å være i "fokus"- og vertfall no når eg småtjukk;)
Eg liker jo å stelle stand til sammenkomster- men ikkje akkurat midt i uka, når eg e på jobb kvar dag!!!
mannen synes bare det var litt sært å ikkje skulle feira det!! Vil heller bare laga ein god middag til meg og han, sjå film og kosa oss ilag liksom!!

du skal gjøre det DU vil på bursdagen din! [;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tovvar

du skal gjøre det DU vil på bursdagen din! [;)]

Jepp, så det så[:D][:D][:D] så for eg bare være sær[:D]

Nei. Feirer i grunn ikke, men det blir kanskje noe annet når vi neste gang bor som to hus tett i tett med mamma, pappa og med mormor vegg-i-vegg... [;)]

Nei feirer ikke, var ute med typen å spiste den dagen jeg hadde bursdag

Jepp, jeg feirer.....eller det er vanlig i familien at vi feirer den som har bursdag....[:)][:)]
Men, bursdagsbarnet velger hva det har lyst til. Så Enten så får jeg mamma og pappa til å lage istand middag for alle sammen - eller så går vi ut og spiser, en haug av folk. Som regel inviterer jeg til felles frokost hos meg[8D]
Uansett, det er helt utenkelig at vi ikke feirer den som fyller år[:D][:D]

ja pleier alltid å be inn til kaker og kaffe når noen har bursdag her i huset[:)]
veldig koselig syns jeg, en god grunn til å samle alle sammen på[:)]

Back
Topp