Pleier dere å hoste til dere kaster opp

forvirretmor

Gift med forumet
[8|]

Nei.

japp

jepp

Gjorde det da jeg hadde lungebetennelse og 40 i feber [&:]

ORIGINAL: CharterHedda

japp

for noe shit[:'(] Kan ikke ligge for da kaster jeg opp,holder på å bli kvalt av min egen hoste[:'(] Har aldri opplevd det før jeg...

ORIGINAL: *Musti*

Jeg har 40 i feber nå[&o]

ORIGINAL: forvirretmor

Har gjort det ett par ganger,men sambo har oxo 40 i feber og hoster til han kaster opp..

I det siste JA [:@][&o] Har gått småsyk og shabby siden før julaften! Feber av og på, noenlunde bra form så daudårlig, hoster så en gammel mann med kols, NÅ er jeg lei så i morgen skal jeg til legen.... Har en feeling på at svaret blir "du har et virus det tar tid å bli frisk, ta ibux og paracet og slapp av" ja nei det har vi jo prøvd i 3-4 uker allerede[&o]

Hoster spesielt ille når jeg legger meg ned, takk gud for at mine to små har gode sovehjerter og ikke våkner av det!

ORIGINAL: Tvilling74

Har gjort det ett par ganger,men sambo har oxo 40 i feber og hoster til han kaster opp..

Uff,sikkelig ekkelt.
Sønnen min på 11 år kom sniken bort til meg i stad,la hånden på skulderen min og sa med forsiktig skrekk i stemmen "går det bra med deg mamma?" Etterpå sier han "hvis du noen gang dør,så må du komme å lete etter meg,bare bank på alle dørene til du finner meg."
Stakkar gutten er LITT redd for mammaen sin da![:o][:-][X(]

ORIGINAL: *Bestevennen*

I det siste JA [:@][&o] Har gått småsyk og shabby siden før julaften! Feber av og på, noenlunde bra form så daudårlig, hoster så en gammel mann med kols, NÅ er jeg lei så i morgen skal jeg til legen.... Har en feeling på at svaret blir "du har et virus det tar tid å bli frisk, ta ibux og paracet og slapp av" ja nei det har vi jo prøvd i 3-4 uker allerede[&o]

Hoster spesielt ille når jeg legger meg ned, takk gud for at mine to små har gode sovehjerter og ikke våkner av det!

Jeg har også hatt hosten siden jul,men det er først nå det har tatt helt av og jeg har fått skikkelig feber i tillegg.Skal til legen i morra og håper virkelig jeg kan å noe for dette for jeg blir nesten gal!

Ta en tur til legen i morgen,du..
God bedring [;)]

japp

for noe shit[:'(] Kan ikke ligge for da kaster jeg opp,holder på å bli kvalt av min egen hoste[:'(] Har aldri opplevd det før jeg...

pga av divers greier og stadig tilbakevendende bronkitt med masse slim, er det noe jeg gjør "relativt" ofte. Sover sittende i slike perioder, hjelper.. ellers drikker syke mengder te med honning i for da blir det bedre..

Ta en tur til legen i morgen,du..
God bedring [;)]

Takk,skal det[:)]

japp

pga av divers greier og stadig tilbakevendende bronkitt med masse slim, er det noe jeg gjør "relativt" ofte. Sover sittende i slike perioder, hjelper.. ellers drikker syke mengder te med honning i for da blir det bedre..

Ok,takk for tips[:)] Da kjører vi på med te[:)]

japp

Ok,takk for tips[:)] Da kjører vi på med te[:)]

helst uten melk, da melk gjør slimet verre...

Pleier ikke nei, men det siste halve året har jeg vært så mye forkjøla, og kraftig forkjøla et par ganger så har hosta så det føles som lungene er på vei opp og da har jeg kasta opp noen ganger. Aldri skjedd før faktisk. 

Ja det gjør jeg, jeg er desverre veldig plaget med bronkitt. Det som hjelper litt er å bygge opp hode, og sove på siden. Så en liten dose corosodyl[:'(] den smaker jævlig, men hjelper.

Nå er jeg så dårlig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg,spyr som en gris,masse feber og så tett at jeg nesten ikke får puste. :(

Back
Topp