forvirretmor
Gift med forumet
[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CharterHedda
japp
ORIGINAL: *Musti*
Gjorde det da jeg hadde lungebetennelse og 40 i feber [&:]
ORIGINAL: forvirretmor
Jeg har 40 i feber nå[&o]
ORIGINAL: Tvilling74
Har gjort det ett par ganger,men sambo har oxo 40 i feber og hoster til han kaster opp..
ORIGINAL: *Bestevennen*
I det siste JA [:@][&o] Har gått småsyk og shabby siden før julaften! Feber av og på, noenlunde bra form så daudårlig, hoster så en gammel mann med kols, NÅ er jeg lei så i morgen skal jeg til legen.... Har en feeling på at svaret blir "du har et virus det tar tid å bli frisk, ta ibux og paracet og slapp av" ja nei det har vi jo prøvd i 3-4 uker allerede[&o]
Hoster spesielt ille når jeg legger meg ned, takk gud for at mine to små har gode sovehjerter og ikke våkner av det!
japp
for noe shit[:'(] Kan ikke ligge for da kaster jeg opp,holder på å bli kvalt av min egen hoste[:'(] Har aldri opplevd det før jeg...
Ta en tur til legen i morgen,du..
God bedring [;)]
japp
for noe shit[:'(] Kan ikke ligge for da kaster jeg opp,holder på å bli kvalt av min egen hoste[:'(] Har aldri opplevd det før jeg...
pga av divers greier og stadig tilbakevendende bronkitt med masse slim, er det noe jeg gjør "relativt" ofte. Sover sittende i slike perioder, hjelper.. ellers drikker syke mengder te med honning i for da blir det bedre..
japp
pga av divers greier og stadig tilbakevendende bronkitt med masse slim, er det noe jeg gjør "relativt" ofte. Sover sittende i slike perioder, hjelper.. ellers drikker syke mengder te med honning i for da blir det bedre..
Ok,takk for tips[:)] Da kjører vi på med te[:)]