Pleieprodukter....:)

*biggestgift*

Betatt av forumet
Noen som har noen pleieprodukter å anbefale til baby hud?? Syns seba med sine virker så gode... Men vil gjerne høre hva dere bruker:)

Vi bruker aco shampoo og såpe fra apoteket, ellers bruker vi unik babyolje, decubal eller apobase synes jeg er god bodylotion, for de er uparfymerte. 

Bruker babyline - helt fri for parfymer og annet tull som finnes i mange barnepleieprodukter

Bruker ikke såpe til thia, men bruker Neutral babyolje i badevannet hennes. Ellers bruker jeg ACO sinksalve, og Inotyol hvis hun er veldig sår...har klart meg bra med dette..[:)]

ORIGINAL: lenemor

Bruker babyline - helt fri for parfymer og annet tull som finnes i mange barnepleieprodukter

bruker produkter fra simple, neutral og boots, alle har egne babyprodukter jeg liker veldig godt.

ORIGINAL: Nøstet

Vi bruker aco shampoo og såpe fra apoteket, ellers bruker vi unik babyolje, decubal eller apobase synes jeg er god bodylotion, for de er uparfymerte. 

Vil bare informere om at Apobase inneholder parabener.

Sebamed produktene jeg har brukt på meg selv har fungert veldig bra, så jeg hadde vel en tanke om at jeg skulle prøve disse. Siden jeg er helt uviten om sånt som det her, GJØR det noe om det er litt parfymert?

har forstått det sånn at det er ikke primært parfymen som er skadelig, men såpe.. og det bør vel helst ikke inneholde sodium laureth sulfate, fordi sulfatene tørker ut (ellerno) og heller ikke parabener (etynolparaben, meatantnparaben, hehghegehgparaben - står i innholdsfortegnelsen ulike parabener) osv.. derfor er tipset og grønn hverdag ganske bra, tror jeg! uten at jeg er noen ekspert..:)

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

takk skal du ha, da slutter vi med den. [:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

takk skal du ha, da slutter vi med den. [:)]

Bare hyggelig!
Kjøpte den inn til vesla selv, så sjekka jeg innholdet og  brukte den på meg selv istedenfor

Back
Topp