Pleie produkter!

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hvilke pleie produkter tenker dere bruke?

Jeg blir forvirra!

Weleda, sophie the giraffe, natusan, burt´s bees osv..

Vi skal bruke burt's bees i det aller meste er planen hittil hvertfall :-) Veldig fornøyd med produktene til voksen, også syns jeg det er bra at det er så naturlig som mulig på babyhuden :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi brukte bare libero babyolje i badekaret, vasket med vann eller libero babywash. Brukte inotynol ved sår rumpe.

Brukte bare libero badeolje. Storebror begynte å bruke neutral shampo og dusjsåpe for barn da han ble ca 2 år. Men har hørt mye bra om burt's bees, så tenkte å brøve det denne gangen.

Jeg har ikke kjøpt noen produkter enda, men har lest mye bra om burt's bees. Så tror jeg skal gå for det :)

28.12.14 <3

Her blir det Weleda eller Burts Bees. Vokste opp med Weleda, så de produktene er et kjært barndomsminne :)

Ingen verdens ting. Har aloe vera plante klar til evt sår stump :) men er tilhenger av å la huden klare å bygge seg opp selv.

Planlegger å se hva Grønn hverdag sier er bra nå før jeg går til innkjøp.
Men så grønt og økologisk som mulig er viktig for meg :)

Minst mulig egentlig, kun vann ved bleieskift. Og sinksalve ved sår stump. Litt badeoljebi vannet ved bading. :)

Bruker weleda (olje, shampoo/body wash) til vesla + talkum. Når hun er sår bruker vi bepanthen (?). Tenker å gjøre det samme med lillebror :)

Minst mulig. Litt olje i badevannet, bitte litt krem dersom hun er veldig tørr i huden og våtservietter når vi er på farta. Litt usikker på hvilke merke, men liker godt Estelle & thild :-)

Bruker libero olje og babyvask, evt det samme i änglamark fra coop. De er både miljøvennlige og gode for babyhuden (har en eksem-unge, så har forkasta mye annet...). Dessuten er det viktig for meg at slike produkter som vi bruker mye av både er nært tilgjengelige og rimelige i pris, så fancy økologiske merker (som sikkert er veldig bra) blir ikke aktuelt i hverdagen her. Sverger ellers også til inotyol ved sår stump. Tusen ganger bedre enn sink.

Her kommer vi til å prøve oss frem med weleda, burts bees og lykkelig som liten :)

Potetmel og litt baby olje til bading kanskje?

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Weleda zinksalve iallefall:) den bruker vi fortsatt etter behov.
Ellers har jeg ikke tenkt så mye på det. I starten blir det kun vann, så får vi se etterhvert.

25 uker <3

Back
Topp