please si det er flere enn meg..

Miss Claymore!

Forumet er livet
..som liker skytespill her. føler meg ikke spesielt kvinnelig når jeg sitter og spiller liksom[8D] starta egentlig med at kjæresten min tvang meg til å spille med han for halvannet år siden,og nå er jeg avhengig.[:-] benytter sjangsen til å spille hvergang jeg har barnefri eller ungene sover. [8D]

Jeg er avhengig av gt5[8D]

Her har jeg spilt CS lenge[;)]
Skytespill er da 100 ganger mer morro enn annen shit[8D]

Du er ikke alene. Digger skytespill og bilspill. haha.. [8D] er bilgal uten like da[8D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

takk gud for at jeg ikke er den eneste[:D] akkurat nå er jeg avhengig av call of duty: black ops[8D]
hehe, typen spiller bla. det..jeg er mest inn i leaft4dead!!! DET må du prøve(skyter der å, bare zombier!!) hekta!!!!

CS og COD ja.[:D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis
ORIGINAL: Miss Claymore! takk gud for at jeg ikke er den eneste[:D] akkurat nå er jeg avhengig av call of duty: black ops[8D]
hehe, typen spiller bla. det..jeg er mest inn i leaft4dead!!! DET må du prøve(skyter der å, bare zombier!!) hekta!!!!
man kan skyte zombier i black ops også.:p de bryter seg inn i pentagon på det ene brettet:p jeg har kjempelyst til å prøve left 4 dead,men har ikke funnet det til ps3. kjøpte det i julegave til brødrene mine,for de har xbox.. får dra dit å spille[8D][:D]

har ikke prøvd så mange skyttespill,men bilspill går det en del i

Var tidligere kjent i landet for å spille CS, men begynner å bli endel år siden jeg la opp :) Spilte også gjennom flere av Call Of Duty Spillene og Medal of honor. :)

Hell yeah!!!

..og favoritten er og blir doom

Neida, du er ikke alene. Har alltid likt slike spill. Gikk mest i cs:s tidligere, men nå er det Left4Dead2 og AVP. Men vi har en bilspillperiode nå da, og da er det GRID og need for speed hot pursuit det går på. Hver fredags kveld samles vi foran maskina med headset med microfon og snakker via x-fire, mens vi spiller og har det gøy.

Vår måte å være 'sosial' på når man har små barn og er 'stuck' hjemme [:)] Kjempekoslig og gøy [:D]

Spilte mye COD før, men dårlig tid nå med 2 små...

Back
Topp