Please hjelp meg....

Sommerfugl79

Elsker forumet
Mangler 59 stemmer i dag for å komme på topp... Vær så snill å hjelp meg...
Jeg har mulighet til å vinne ett gavekort på 5000 kr til reise. Skal ta med meg sønnen min som er 5 år på tur hvis jeg vinner.
Det siste året har jeg gått konkurs og gått igjennom ett samlivsbrudd med barnefar til sønnen min. Jeg lever under sinnsykt trange kår med hjelp fra sosialkontoret.... Vil ikke ha mulighet til å ta med meg sønnen min på syden tur på mange år pga gjeldsannering....
Kan du være så snill å bruke 2 sekunder av tiden din å legge inn en stemme på bildet av sander og mormoren hans? Ville satt utrolig stor pris på det.
https://fbcustom.com/c/aktiv1/user/146

Har stemt

stemt emoticon

Jeg trodde det fantes et eget forum for stemmemas. Eller gjøres det unntak for dem som spiller på folks sympati og medfølelse?

Bouncy B skrev:
Jeg trodde det fantes et eget forum for stemmemas. Eller gjøres det unntak for dem som spiller på folks sympati og medfølelse?

Du som har rappa nicket til en annen; jeg tror det finnes et eget forum for sutring, klaging, eder og galle også...

STEMT!

Jeg har ikke rappa noens nick. Eder og galle har lite med saken å gjøre; andre stemmesankere får gjennomgå, men siden denne personen er flink til å beskrive sin tragiske bakgrunn så er det greit?

Bouncy B skrev:
Jeg har ikke rappa noens nick. Eder og galle har lite med saken å gjøre; andre stemmesankere får gjennomgå, men siden denne personen er flink til å beskrive sin tragiske bakgrunn så er det greit?

Jeg er enig med deg. I tillegg så har sjeldent folk flest mulighet til å reise på de ferier de vil. Så det har lite å seie hva grunn til at man ikke har råd til ferie.

lillemortil2snart skrev:

Bouncy B skrev:

Jeg er enig med deg. I tillegg så har sjeldent folk flest mulighet til å reise på de ferier de vil. Så det har lite å seie hva grunn til at man ikke har råd til ferie.

De fleste klarer å skrape sammen 5000 kr på ett år eller 2. Det klarer IKKE ts.... Så derfor STEMMER vi! Dere andre grinebitere trenger ikke bry dere...

For ordens skyld (ettersom enkelte åpenbart ikke er i stand til å lese seg frem til det for egen maskin): denne tråden stod opprinnelig på Generelt og dette var årsaken til at jeg reagerte. Her inne kan folk skrive hva de vil for å få stemmer for min del.

Back
Topp