Please have mercy on me..

Sol99

Betatt av forumet
take it easy on my stomach :dead::depressed::woot:

Noen fler som har spist noe og hatt en kraftig reaksjon på noe de ikke har hatt før? :wtf:

Jeg spiste for mye ananas og satt på do med bøtte foran i 3 timer og vridde meg i dårlig magesmerte :hungover:

Oh no, god bedring! [emoji43] ikke opplevd ennå sånn i forbindelse med svangerskap. Men opplevd før, det er døden [emoji22][emoji22]

take it easy on my stomach :dead::depressed::woot:

Noen fler som har spist noe og hatt en kraftig reaksjon på noe de ikke har hatt før? :wtf:

Jeg spiste for mye ananas og satt på do med bøtte foran i 3 timer og vridde meg i dårlig magesmerte :hungover:

Ananas er sterke saker altså, om den er fersk :O Det er supert å spise etter kraftig mat siden den har enzymer som hjelper å bryte ned proteiner. Man kan også oppleve å blø inni munnen om man spiser for mye.

Usj, det er så pyton :sour:
Har ikke opplevd det nå i svangerskapet, men jeg hadde det slik med jevne perioder før jeg ble gravid uten at det har vært konkret sammenheng med hva jeg har spist. Ble værre etter nr 2, så nesten så jeg håper st nr 3 kurerer meg :p

Huffameg!! Høres ikke kjekt ut! Har blitt dårlig og kvalm plutselig av ting, men ikke slik at jeg har skikkelige magesmerter og så langvarig (som jeg kan huske ihvertfall). Håper det bedret seg fort og at det ikke skjer igjen!

Back
Topp