Jadda26
Elsker forumet
vell jeg får begynne med at min mor lider av mange psykiske lidelser hvorav en av de er munchausen syndrome by proxy (for dere som ikke vet hva dette er http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome_by_proxy) med dette så melder hun oss alle tre søsken til barnevernet for ting som ikke hører hjemme noen steder. Hun fant ut en dag at jeg hadde sparket og brent hunden hennes, og meldte dette til barnevernet. Hunden har/hadde INGEN spor av brannskader eller lignende (hun innrømmet mange mnd senere at hun KAN ha drømt dette). Hun fikk ferten av at min valp døde (hun døde av hjertefeil) og fant da ut at jeg hadde kvelt hunden. Jeg frykter at dette kan få fatale konsekvenser for meg senere, og er meget redd for hva hennes påfund kan koste oss. Barnevernet har tatt hun seriøst hver eneste gang da uten dokumenter på skade noen plasser. Hun har en tendens til å finne på veldig alvorlige ting. Ett godt ting hun har sagt om min lille bror... hun anmeldte han plutselig for knivstikking av henne (hun er suecidal og da stikker seg selv ofte, dette er diagnosert av psykiatrisk institusjon) og fikk besøks forbud på han...
er det noen mulighet å gjøre at hun ikke er tilregnelig?? eller troverdig???
håper virkelig noen kan hjelpe...
er det noen mulighet å gjøre at hun ikke er tilregnelig?? eller troverdig???
håper virkelig noen kan hjelpe...