Playtray - brett til stokke tripp trapp

SHS

Elsker forumet
Noen som har det? Er dere fornøyd?

Er litt dårlige bilder på nettsiden. Jeg lurer på om det er enkelt å montere og hvordan det monteres?

Passer playtray til de gamle stolene og stoler med trebøyle?

Noen som har det? Er dere fornøyd?

Er litt dårlige bilder på nettsiden. Jeg lurer på om det er enkelt å montere og hvordan det monteres?

Passer playtray til de gamle stolene og stoler med trebøyle?
Kjempe fornøyd!
ImageUploadedByBV Forum1409849227.171151.jpg
Du trer brettet på stolenImageUploadedByBV Forum1409849263.905903.jpg
Er slik på begge siderImageUploadedByBV Forum1409849289.908208.jpg
Og for at ungen ikke skal kunne løfte det opp og klemme fingrene har du stropp under...ImageUploadedByBV Forum1409849344.014923.jpg
Tror trebøyle på gammel stol blir for stor, men vet ikke...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

• Liker
Reactions: SHS
Kjempe fornøyd!
Vis vedlegget 75990
Du trer brettet på stolenVis vedlegget 75991
Er slik på begge siderVis vedlegget 75992
Og for at ungen ikke skal kunne løfte det opp og klemme fingrene har du stropp under...Vis vedlegget 75993
Tror trebøyle på gammel stol blir for stor, men vet ikke...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Tusen takk for svar :) Hmm, hvis trebøylen er for stor, så kan jeg jo ikke ha brettet. Den nye plastbøylen passer jo ikke til de gamle stolene.

Jeg har ikke prøvd det, men synes det virker genialt!

Tror det passer med de gamle bøylene også, men er ikke sikker. Spør de som lager brettet, de vet helt sikkert.

Eneste negative jeg ser er at mat han en tendens til å kile seg mellom bøylen og brettet. Litt grisete, men ellers er det genialt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det passer med de gamle bøylene også, men er ikke sikker. Spør de som lager brettet, de vet helt sikkert.

Eneste negative jeg ser er at mat han en tendens til å kile seg mellom bøylen og brettet. Litt grisete, men ellers er det genialt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nok lurt å spørre først ja! Litt dumt det med maten, men fint å vite om fordeler og ulemper før jeg evt. kjøper :)

Back
Topp