Playdate.

Bkno6180820

Første møte med forumet
Hei alle kjekke damer :)

Lurte rett og slett på om noen kansje hadde lyst å møtes for playdate? Vi bor i Ålesund og ønsker å bli kjent med noen med barn på ca samme alder. Alle vi kjenner har bare store barn…

Vi er forøvrig 30,32 og 8mnd, men det spiller ingen rolle for oss om du/dere er 20 eller 40, bare babyen din er lik vår i alder ♥️

(Ps: Vi voksne er begge fullvaksinerte pr i dag!)
 
Vi bor også dessverre alt for langt unna. Vil tipse deg om å sjekke Facebook også. Mange plasser har termingrupper på Facebook. Her jeg bor er det en gruppe som gjelder høsten 2020 for eksempel.
 
Vi bor også dessverre alt for langt unna. Vil tipse deg om å sjekke Facebook også. Mange plasser har termingrupper på Facebook. Her jeg bor er det en gruppe som gjelder høsten 2020 for eksempel.


Jeg har prøvd å lete meg fram til en slik gruppe på facebook, men ser ikke ut til å være en. Alt av barseltreff osv var jo avlyst i vinter. Tenker vi får slenge oss på «baby-sang» i kirka til høsten, der må da vær noen som vil være venner med oss :happy::cat:

Høres skikkelig desperat ut her, hehe, tror bare det hadde vært kjempe stas for lille frøkna vår å hatt noen gjevnaldrene å leke med :dummy1:
 
Jeg har prøvd å lete meg fram til en slik gruppe på facebook, men ser ikke ut til å være en. Alt av barseltreff osv var jo avlyst i vinter. Tenker vi får slenge oss på «baby-sang» i kirka til høsten, der må da vær noen som vil være venner med oss :happy::cat:

Høres skikkelig desperat ut her, hehe, tror bare det hadde vært kjempe stas for lille frøkna vår å hatt noen gjevnaldrene å leke med :dummy1:

Forstår deg veldig godt. Med første barnet hadde jeg en veldig bra og godt fungerende barselgruppe som var gull verd. Denne gangen har det ligget mer eller mindre brakk pga korona. To møter på 8 mnd i regi av helsestasjonen og ingen jeg klikket med. Men behovet har ikke vært så stor denne gangen heller for meg, antagelig pga eldre søsken til mini og mannen på hjemmekontor hele barseltiden. Men tenker det er mange som har gått ensom igjennom barseltiden pga korona... Er jo veldig gøy å dele babysnakk med noen som har like lyst til det som en selv :D
 
Back
Topp