Play-doh /plastalina

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Deresom har litt større barr, leker dere med plastalina/play-doh?

Vi kjøpte det er her om dagen, og i gå satt jeg og Morgan og lekte med det, og en slik Play-doh fabrikk, i over 1 time[:D]
(Fabrikken er en slags tang som kan trykke ut play-doh'en imange former og farsonger[:D])

Morgan blir 2 år i april, og han elsket dette![:D]
Han liker også å tegne og male.....Har arvet noe etter mamma'en sin tydeligivs[8D][:D][;)]

jeg var og kikket i lekebutikken i går jeg, men den leiren de hadde der var fra 3 og 4 år, og Johanna er bare halvannet, så jeg fant ut at jeg får vente litt til...

Snuppa her blir 2 til lørdagen, og ho elsker det.[:)] Kan sitte stille med det i opptil et par timer.[:)] Og ho også elsker å tegne og male.[:)]

ORIGINAL: Oline

Åh, jeg satt akkurat på å tenkte hva vi skulle finne på sammen med sønnen vår i ettermiddag.
Hadde tenkt å foreslå tenging, maling, det vet jeg han liker.
Trodde kanskje har var for liten for play-dph (blir 2 i april).

Men da blir det play-doh, da.

Tusen takk for tips [:)]

På Play-Doh fabrikken sto det 3 år, men på den pakken med bare Play-doh "leiren" sto det 2 år[:)]
Så lenge man følger med på at de ikke spiser det, så går det nok helt fint[:D]

Utrolig kjekt å leke med både for Morgan og meg[:D]
Pappa'en måtte selvsagt også prøve[8D][;)]

Men blander de ikke bare alle fargene sammen da? Trodde nesten det bare ble gris med de små jeg..[:D] Men jenta mi er jo også to år, så kanskje jeg skal prøve![;)]

ORIGINAL: lenemor

jeg var og kikket i lekebutikken i går jeg, men den leiren de hadde der var fra 3 og 4 år, og Johanna er bare halvannet, så jeg fant ut at jeg får vente litt til...

Plastalina er mye hardere enn Play-Doh, derfor er nok gjerne alderen høyere på den.
Play-Doh er ifra 2 år, ihvertfall de som vi kjøpte.
Veldig myk og god, trenger ikke å knas varm[:)]

Back
Topp