Plastjuletre

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Har dere noe å anbefale? :) Tenkte vi skulle se om vi finner noe på salg :)

Det aller fineste jeg vet om er det fra Perfect Home party. Mamma har det. Fikk det til halv pris da hu holdt party. Det er råfint :) Jeg sikler hver gang :p Det er mange år nå da, men like pent.

De fra Perfect Home er ufattelig fine. Men stiv pris da :shifty:
Jaaa. Derfor det lønner seg å ha party og få det på halv pris hvertfall. Men det til mamma er seriøst lekreste jeg har sett og en vakker dag altså :p Skal jeg også ha slikt ett :p

Jaaa. Derfor det lønner seg å ha party og få det på halv pris hvertfall. Men det til mamma er seriøst lekreste jeg har sett og en vakker dag altså :p Skal jeg også ha slikt ett :p

Ja jeg har ei venninne som har det. Veldig fint, og jeg ønsker meg et sånn et! Men ikke til full pris :D:hilarious:

Dovre tre med lys fra hageland. Utrolig lekkert og ser veldig ekte ut.

De trærne er syyykt fine, sikler på det selv :p

Hvor mye koster et slikt? De så sykt fine ut, men stod ingen priser på sidene deres :smiley-ashamed008

Vi betalte 1990kr for et tre på 220 cm nå i desember :) de var utsolgt nesten overalt da, måtte til Drammen som er 45 min unna for å få tak i..

Har ett fra perfect home, ser nesten ekte ut det :) Tror vi betalte 5000 men da med lys og pynt :)

Jeg er helt syk etter et slikt tre, men får ikke samboer med på å betale såpass mye :sorry:

Jeg brukte unnskyldningen med at jeg fikk med masse kuler og de var dyre i seg selv :p
Så kjøpte ikke vi det største for der det står er det lavt under taket. Men ja, de koster litt. Men så betaler vi iallefall nesten 1000 kroner for ekte hvert år. Så sparer inn ganske kjapt :)

Jeg brukte unnskyldningen med at jeg fikk med masse kuler og de var dyre i seg selv :p
Så kjøpte ikke vi det største for der det står er det lavt under taket. Men ja, de koster litt. Men så betaler vi iallefall nesten 1000 kroner for ekte hvert år. Så sparer inn ganske kjapt :)
Aha, da skjønner jeg :) her pleier vi egentlig å hente på heia hos pappa (dårlig utvalg nå når trærne blir så store), eller så kjøper vi gran til 300-400 :p det fra perfect home er drømmetreet mitt *sikle, sikle*:hilarious:

Back
Topp