Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Vi har bare hatt juletre 1 gang siden jeg flyttet hjemmefra, og det var et ekte tre....Men nå vurderer vi virkelig å kjøpe oss et plast-tre!!
Hva har dere?
Hva har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Glad70hehe, sant sant[:)] Men jeg er allergisk mot gran, så da blir det fure....Det treet sambo hogde i fjor var bittelite og hadde veldig lite greiner. Håper han finner noe bedre i år. Neste jul bor vi på en gard, og disponerer trær selv![:)][:)]
EKTE JULETRE!!!
Og det skal være "vanlig" gran, for det lukter best.[:)]
Plastjuletre er som å banne i kirka i min verden.
Selv alle de årene vi bodde i en liten 2-roms leilighet hadde vi grantre som gikk til taket. Man tuller ikke med jula![:o]
ORIGINAL: 2*barnsmor*23
ORIGINAL: Glad70hehe, sant sant[:)] Men jeg er allergisk mot gran, så da blir det fure....Det treet sambo hogde i fjor var bittelite og hadde veldig lite greiner. Håper han finner noe bedre i år. Neste jul bor vi på en gard, og disponerer trær selv![:)][:)]
EKTE JULETRE!!!
Og det skal være "vanlig" gran, for det lukter best.[:)]
Plastjuletre er som å banne i kirka i min verden.
Selv alle de årene vi bodde i en liten 2-roms leilighet hadde vi grantre som gikk til taket. Man tuller ikke med jula![:o]
ORIGINAL: camika
Her blir det ekte juletre i år også, til tross for et edderkoppdekket tre i fjor. Sambo kasta ut treet 1 nyttårsdag for det var fullt av bittesmå edderkopper[:o]
Han sa at om jeg hadde sett det han så så hadde det blitt plastik på oss i år, men så så jeg heldigvis ikke det han så[8D]