Plastjuletre eller ekte?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Vi  har bare hatt juletre 1 gang siden jeg flyttet hjemmefra, og det var et ekte tre....Men nå vurderer vi virkelig å kjøpe oss et plast-tre!!
Hva har dere?

EKTE JULETRE!!!

Og det skal være "vanlig" gran, for det lukter best.[:)] 

Plastjuletre er som å banne i kirka i min verden.

Selv alle de årene vi bodde i en liten 2-roms leilighet hadde vi grantre som gikk til taket. Man tuller ikke med jula![:o]

har prøv plast, men lover deg at det er noe dritt..
for dt første... det drysse like mye som et vanlig tre..
nr 2... det et helvette å legge sammen/ slå opp..
og nr 3.. det tar sinnsykt med plass å pakke vekk!
og nr 4.. det lukter ikke riktig jul men plast tre!!

;)

så fra min side  bør du ikke skafe deg plast tre!!

ORIGINAL: Glad70

EKTE JULETRE!!!

Selv alle de årene vi bodde i en liten 2-roms leilighet hadde vi grantre som gikk til taket. Man tuller ikke med jula![:o]
hehe, sant sant[:)] Men jeg er allergisk mot gran, så da blir det fure....Det treet sambo hogde i fjor var bittelite og hadde veldig lite greiner. Håper han finner noe bedre i år. Neste jul bor vi på en gard, og disponerer trær selv![:)][:)] 

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

ORIGINAL: Glad70

EKTE JULETRE!!!

hehe, sant sant[:)] Men jeg er allergisk mot gran, så da blir det fure....Det treet sambo hogde i fjor var bittelite og hadde veldig lite greiner. Håper han finner noe bedre i år. Neste jul bor vi på en gard, og disponerer trær selv![:)][:)] 

Du må da ikke overlate en så viktig ting som utvelgelse av juletre til en mann![:o] Skal dere hugge selv må du bli med ham ut i skogen. Ellers må rett og slett dra og kjøpe et selv. Sambo har nå avfunnet seg med at han må henge etter meg på det ene utsalgsstedet etter det andre, JULETREET finnes som regel på det siste stedet vi drar... Bortsett fra i fjor, da fant vi treet på et utsalg i enden av gata hvor vi bor.[:)] Så da kommer vi vel til å starte der i år også, men da har de sikkert ingen fine trær, så da er det på'n igjen.[;)]

Juletre må IKE handles av mannen alene nei[8D][:D] Vi dro sammen i fjor og fant et fint et.... Men steike for noen priser da[&:]

Men juletre er viktig! Det er hele jula det[;)] Ikke for stort, helt edelgran, ja - perfekt skal det være[:D]

EKTE JULETRE !!!!!![:D] Må være gran ja[:D] helst edelgran[:D]

Her i huset kommer det ikke inn noe plastjuletre[;)]
jeg er vokst opp med plastjuletre på julaften og ALDRI igjen[&:][;)]

Hehe - må innrømme at jeg aldri har tenkt tanken at det er noe annet alternativ enn et ekte juletre.... [;)]
Her blir det gran - edel eller ikke - med barnåler og insekter og granbarlukt og stemning og hele pakka... [:D]

Her blir det ekte juletre i år også, til tross for et edderkoppdekket tre i fjor. Sambo kasta ut treet 1 nyttårsdag for det var fullt av bittesmå edderkopper[:o]

Han sa at om jeg hadde sett det han så så hadde det blitt plastik på oss i år, men så så jeg heldigvis ikke det han så[8D]

jeg gidder ikke å ha juletre her..

men hos mamma og dem har vi uekte... og skal si det er deilig...
har hatt det noen år nå.. mamma er allergisk. så hun snufser og griner hele jula.
det er ikke noe moro. så det er derfor[:D]

men må si jeg var så skuffa. blei ikke jul osv med kunstig tre.. men skal si at
treet pappa har kjøpt er så fint. treet er veldig tett.. så ser ekte ut. men bare
100000 ganger penere. også drøsser det ikke[:D][:D][:D] 

ORIGINAL: camika

Her blir det ekte juletre i år også, til tross for et edderkoppdekket tre i fjor. Sambo kasta ut treet 1 nyttårsdag for det var fullt av bittesmå edderkopper[:o]

Han sa at om jeg hadde sett det han så så hadde det blitt plastik på oss i år, men så så jeg heldigvis ikke det han så[8D]

ja det husker jeg du fortalte. ekkelt.. edderkopper er ikke akkurat noe pen julepynt heller da[:'(][:'(]
håpe det går bedre i år[:)]

Back
Topp