Plastisk kirurgi..

thira

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med dette? I såfall, hva gjorde dere og er dere fornøyd med resultatet?

dytt[8D]

har henvisning liggende inne til bukplastikk nå - venter på innkalling til kirurg nå, så har ikke noe erfaring enda...

blææææ,jeg vil blåse opp puppene!!![8D]
jonas har tømt de for luft...[>:][:D]

ORIGINAL: ca3ne

puppene mine kunne også trengt en real makeover[8D] skal "manne" meg opp til å få en henvisning nå, men guuuuud så pysete jeg er når det er snakk om skalpell og den slags[:o]

ORIGINAL: thira

puppene mine kunne også trengt en real makeover[8D] skal "manne" meg opp til å få en henvisning nå, men guuuuud så pysete jeg er når det er snakk om skalpell og den slags[:o]

godt du skal sove underveis da[:D]

godt du skal sove underveis da[:D]

Jaaaaaa, gjett om jeg skal sove! [8D] Blir bare litt schummelt å våkne igjen da, og ikke minst; AU AU AU! [:o][8D]

hva skal du operere? Jeg tok bukplastikk og er kjempefornøyd. Betalte selv jeg da.

ORIGINAL: sas

hva skal du operere? Jeg tok bukplastikk og er kjempefornøyd. Betalte selv jeg da.

I første omgang puppene, men må si at bukplastikk høres også meget fristende ut[:)] Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale? Og hvordan var dagene etterpå?

ORIGINAL: sas

I første omgang puppene, men må si at bukplastikk høres også meget fristende ut[:)] Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale? Og hvordan var dagene etterpå?

Dette ble utført på Nobel Clinic og betalte 64 000 kr da inkludert fettsuging av midje og hofter. Jeg hadde en glippe på ca 5 cm så dette må sys. Dagene etterppå var faktisk jævlige. Jeg hadde ikke vondt i magen ?! men på sidene og hoftene der jeg ble fettsugd. HErregud så vondt det var. bare man var såvidt når meg skrek jeg ut og tårene kom. Jeg klarte ikke å gå rett før etter ca 4 uker og jeg gikke SAKTE. MEN, det er verdt det.

[:)]

hei..jg har silikon i puppene, fikk det for 3 år siden. Inngrepet var mye mindre smertefullt enn jeg trodde det skulle bli..Det eneste som var vondt var når jeg lå på ryggen og skulle opp i sittende stilling, da fikk jeg sterke press følelser i puppene, men ellers no problem assa.. det å ta mandlene er 100 ganger verre smertemessig... Jeg har jo nettop funnet ut at jeg er gravid, og er veldig spent på hva som vil skje med amming. Ingen inne på mitt mars2010 forum vet noe om dette. Har hørt at det kan bli trangt, og at man får melkepress hele tia.. håper bare jeg får ammet, er jo viktig tenker jg;)

Kjenner flere som har hatt plastikk operasjoner [;)] alle (utenom ei) mente at det gjorde mindre vondt enn de trodde. De jeg kjenner har hatt alt fra bukplastikk til silikon innlegg.
Er mer ubehagelig enn vondt sies det.
Les og spør mer på bukplastikk.com (handler ikke bare om bukblastikk der altså)

Back
Topp