Plastisk kirurgi spill

Kengu

Forumet er livet
VIP
De flotte barna våres kan altså laste ned en sånn app ..
Ikke rart at barna føler det er stort fokus på utseende
FB_IMG_1466091460619.jpg

Hvem i h*** lager slikt til barn :banghead:

Det blir ikke lastet ned heri huset i hvert fall! Hvem i alle dager fikk idéen til dette??

Hva? :o
Skremmende verden vi bor i

Dette er helt sykt :O

Husker jeg leste en sak om at flere slike spill var trukket fra Google Play og Appstore. Er dette noe du har lastet ned i senere tid? Synes det er helt idiotisk å lage slike spill rettet mot barn!

Husker jeg leste en sak om at flere slike spill var trukket fra Google Play og Appstore. Er dette noe du har lastet ned i senere tid? Synes det er helt idiotisk å lage slike spill rettet mot barn!
Jeg laster aldri ned sånt.
Var norn som linket til det på fb

Fatter ikke at det er mulig :eek:

Det er bare helt sykt! Sånne sminkespill og sånt er greit, men plastisk kirurgi...helt sykt
Sminkespillene spiller jo litt på det samme da. Om å gjøre å bli penere og falskere i utseendet. Så vil si det er minst like ille... Uansett om det er kirurgi eller sminke så lærer det barna at de kan og burde forandre på seg selv. Om det er permanent eller ikke.

Uffda! Nei :(

Dette var helt motbydelig! Stakkars barn som går oppleve dette umenneskelige presset

Sminkespillene spiller jo litt på det samme da. Om å gjøre å bli penere og falskere i utseendet. Så vil si det er minst like ille... Uansett om det er kirurgi eller sminke så lærer det barna at de kan og burde forandre på seg selv. Om det er permanent eller ikke.

Da er det vel feil av oss mødre å sminke oss også da?

Nei absolutt ikke, vi kam da både operere oss og sminke oss, vi er voksne mennesker (håper jeg) men barna trenger ikke begynne med det så tidlig...

Men vi er jo barnas forbilder, og når de ser oss sminke oss så blir det vel litt det samme om de sminker en voksen person på et spill? At en sminker seg for å forbedre utseende.

Ikke min mening, lurer bare på hva du mener.

Back
Topp