Plastisk kirugi

*høstmamma*

Elsker forumet
Har du vurdert det? Tror du at du kommer til å ta det engang?

Jeg kunne ikke tenkt meg å tatt noe nå men ser absolutt at det med tiden kan bli fristende med et løft over pannen, kanskje det heter panneløft??[:D] Og så frister det litt med bukplastikk kanskje.....om jeg ikke klarer å få det bedre vha trening. Så bilde av hun linda på generell og hun hadde tatt bukplastikk- er jo imponerende hvor bra det kan bli. Mannen her i huset er totalt imot sånt da[&:]

Vurdert og vurdert... jeg har total angst og fobi mot operasjon og narkose, så det utelukkes jo litt av det, på en måte! [;)]

Men det er klart, om jeg hadde penger og turte å operere meg, så hadde det blitt bukplastikk, fettsuging og puppejobb (antageligvis løft og innlegg).

Sambo synes sånne operasjoner bare er noe stort tull, så jeg får heller bare respektere kroppens forfall og trene [:)]

Litt puppefyll når alle ungene er ferdig ammet kanskje frister. Den tid den sorg[:)]

skrålllan: innlegg i boobsene?? Har ikke du de jurene da?? he-he[:D]
Jeg tror en oppstramming av puppene kunne vært noe her med tiden ja, men jeg er fornøyd med sizen da[:)]

Hehe, ja NÅ er size'n bra! [:)] Men når jeg har klart å gå ned noen kilo, så forsvinner jo boobsa også, siden de hovedsaklig er fett. Og da kan plæstik fæntæstisk bli bra! [;)]

Nei, det har jeg aldri vurdert, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller [:)]

Jepp, det har jeg vurdert.
Jeg sliter med at jeg har hengehud på magen, navlen vises nesten ikke mer. Men det kan nok være for at jeg har gått ned rimelig mye i løpet av året som har gått... Men, det er ikke dermed sagt at jeg gjør det. Jeg har og overheng etter hasteKS, og det plager meg jo. Menmen. Får håpe jeg finner en som liker meg med alle mine skavanker! [:D]

tja, vet ikke. har uansett ikke penger som jeg bruker til sånt nå. men er vel en del ting jeg kunne tenkt meg var annerledes, men vet ikke om jeg hadde turt uansett. ikke sikkert resultatet hadde blitt noe bedre da heller[:)]

Jeg skal opererepuppene etter endt amming

Nja.... man merker jo faktisk litt presset om å se bra ut hele tiden. Og nå når "alle" operere seg så er jo det nesten klin umulig å holde stand med vanlig sunt kosthold og trening etterhvert som alderen kommer. Er egentlig fornøyd... med deigemage og pupper som ikke er så fyldige lenger[8D] hehe... men ja har tenkt på det, men om jeg noengang tør gjenomføre noe slikt er noe annet.[:)]

Vet om flere på min alder som har tatt div operasjoner- mest pupper og bukplastikk. Om det er noe jeg er skikkelig misfornøyd med og som irriterer meg såpass mye i hverdagen så tenker jeg at det må være verdt det. Men det er jo alltid en risiko da...kjipt om det hadde blitt mislykket liksom[&:]

Back
Topp