Plastikktre??

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Har ei jente med astma. Så om vi skal ha tre er det plast eller ingenting.

Hva synes dere om plast?

Bruker vi penger så ser jeg at det fines flotte trær, men er litt skeptisk.

Hvorfor må dere ha plastikk pga astma da? Her er det astma i hus, men det blir ikke plastikk her :)
Har aldri reagert på tre noen gang.
Jeg liker ikke plast, ikke er det lukt, ikke ser det ekte ut (for perfekt:p) så jeg liker ikke plast :)
Men heller plast enn ingenting..

Syns du kan få veldig pene plasttrær! Broren min sitt brukte jeg evigheter på å skjønne at ikke var ekte :p

Og i lengden tenker jeg at 3000 -4000 tusen kroner ikke er så mye. Man kan jo bruke det i mange mange år og ekte tre koster fort litt det å!

Har plast fordi jeg er allergisk mot grantrær og jeg synes treet i seg selv er veldig fint. Jeg kjøpte det dyreste fra plantasjen (over 2000 kr). Problemet er at grenene blir litt hengete ila juletiden. De synker på en måte litt ned pga pynten. Men det gjør jo ekte trær også :) slipper i allefall å klø i øynene og nesen :):)

Har hatt plasttre men pga plassmangel ble det kastet ut så i år blir det endelig ekte. Men syns egentlig det er veldig greit med plast, drysset ca 3 "barnåler" pr jul og ikke noe vanning. Og finns mange fine.

Bedre enn ingenting tenker jeg:) finner mange fine plasttrær. For min egen del er det bare the real deal som gjelder, men hadde vi ikke kunnet ha det ville jeg hatt plast:)

Er ikke noe galt med plasttrær. De er så fine! Sikler på et til 4000 på bohus, men må nok vente et par år. :p
Jeg er allergisk mot gran, så må ha plast pga det. Men tok ikke mange årene før jeg angret på at jeg ikke hadde begynt med det før. Ingen insekter, ingen barnålproblem, lett å pakke vekk, ingen vanning. :) lukt kan man få fra feks duftlys, hvis det er en big deal. :)

Har plast, noe pga astma og noe pga at jeg ikke gidder sølet. Er veldig fornøyd ;)

Jeg har alltid hatt plast oppe i gangen ved soverommene :) kjøpte på europris faktisk og det er overaskende fint :) ser ikke fake ut heller :)

Jeg elsker det kunstige juletreet mitt. :D Jeg brukte mange år på å overtale mannen til å kjøpe det, for han trodde at han helst ville ha ekte. Vel, han har aldri angret for å si det slik, og nå fatter han ikke hvorfor han ikke ga seg tidligere. Ingen i familien er allergiske mot juletrær, men jeg liker å pynte det tidlig og ha det lenge. Så liker jeg IKKE edderkopper og andre småkryp som blir med ekte trær, og jeg har ikke sansen for brannfare eller barnåler som drysser heller.

Vi har hatt plastikktre et par tre år nå pga allergi og astma. Syns ikke det gjør noe :) Det blir det eller ikkeno liksom, og det høres enda mer stusselig ut!

Synes det finnes mange flotte plasttrær som ser mye bedre ut enn ekte trær :)

Plasttre er helt OK det. Finnes mange fine!

Vi har plasttre med mindre det er jul her. Er mange fine å finne. Vi må kjøpe nytt i år siden mitt tre som er 9 år gammelt er så stygt nå. Det ble kjøpt på coop obs. Men mannen har astma og han reagerer ikke på ekte trær. Når vi kjøper ekte så liker jeg å kjøpe edelgran også. Det er bedre for astmatikere og det drysser ikke så fælt som vanlig gran.

Elsker plast treet mitt ;-)
Men kjøpt på jula med lys.
Jeg liker plastikk tre bedre enn ekte tre! Syns juletrær i Norge alltid ser på stusselige ut og alltid likt amerikansk trær ;-)

Det finnes utrolig mange fine plast juletre! Sjekk på for eksempel på bohus eller skeidar :) dersom du ønsker rimeligere trær har de også juletrær på chlas Olsen :)

Personlig syns jeg de på bohus er kjempe fine!! De er litt dyre, men holder over flere år og er kjempefine å se på :)

Får jo kjøpt spray med ekte juletre lukt til å spraye på plasttrær

Hvorfor må dere ha plastikk pga astma da? Her er det astma i hus, men det blir ikke plastikk her :)
Har aldri reagert på tre noen gang.
Jeg liker ikke plast, ikke er det lukt, ikke ser det ekte ut (for perfekt:p) så jeg liker ikke plast :)
Men heller plast enn ingenting..
Vel, astma er ikke likt for alle, og svært mange av de jeg kjenner med astma tåler ikke å ha vanlig juletre i hus. Flere tåler ikke å besøke dem som har det.

Vi har plast. Det har vi hatt i mange år. Da kan vår sønn feire jul uten å klø i øynene, min mor kan komme på besøk uten å miste stemmen, min kusine med familie kan komme på besøk uten at mannen hennes blir skikkelig astmatisk.

Heller plast og frisk jul, og fint blir det også

Back
Topp