Plasterteipfjerning...

Linemor7

Gift med forumet
Dumme, dumme helsesøster tok deeen laaange plasterteipen på lårene til Mathias ved vaksinen i går... Har ikke lyst til å bare rive dem av når de er så lange... Noen som har gode tips for å fjerne sånn teip?

ORIGINAL: Julibaby og meg

Hmm... litt usikker på om du mener samme type teipt som jeg tenker på.
Men om du gjør det så gjør de bløte, så dra av.

Mener sånn teip som man får når man tar blodprøver... Sånn som holder bomullen fast liksom...

ORIGINAL: gullimin

sofie har sånn klister igjen på låret av den teipen som eg ikkje får vekk..noen tips der og???

Tror jeg har hørt om noe som heter plasterfjerner.. Men har ingen erfaring med det selv.

ORIGINAL: Linemor7

ORIGINAL: gullimin

sofie har sånn klister igjen på låret av den teipen som eg ikkje får vekk..noen tips der og???

Tror jeg har hørt om noe som heter plasterfjerner.. Men har ingen erfaring med det selv.

Plasterfjerner får man kjøpt på apoteket tror jeg [:)] Ellers så funker olje ganske bra også.

Tok sjansen i stad og tok litt vann på og dro den av... først litt sakte, men så fort. Og Mathias, han bare smilte han... [:)] Men nå sliter jeg med klister jeg også. Får ta litt olje på i morgen.

Ingen her som har fått vanlig plaster?? [8|]

Medina får det på vår helsestasjon.. Ikke noe problem å ta det av igjen, heller. [;)]

Haugerud.. Dere, da?

Jeg tror faktisk (eller er ganske så sikker) at jeg har sett deg i real life på Grønland.. Du trillet Noah i barnevogn. [:)]

Back
Topp