Når kan man fjerne d for godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ,har hatt mitt i over tre uker jeg! (Skifter plaster ofte da vel og merkeFjerna det dag 2 jegkom ikke noe fra såret da eller noe. Men stakk jo litt fra stingene å sånn.
Er en plass d ikke har grodd til meg også,liten flekk bare- trenger kanskje ikke å ha plaster over hele fordi daFjerna mitt når jeg fjerna stiftene første gangen tror jeg, eller muligens noen dager etter. Denne gangen ble jeg sydd og såret ville ikke gro, så hadde plaster i 3,5 uke tror jeg
Turte ikke d jeg,er så pysete altsåFjerna mitt når de fjerna stiftene mener jeg.
Jeg tok av mitt når jeg fjernet stiftene![]()
Tok det av på sykehuset (dag 5)![]()
Turte ikke d jeg,er så pysete altsåMitt datt av på dag 4det gikk strålende
men de sa tidligst 1 uke på sykehuset
![]()
Hehe, var hun som fjernet stiftene som tok av plasteret ogsåTurte ikke d jeg,er så pysete altså![]()
Wææ,har hatt mitt i over tre uker jeg! (Skifter plaster ofte da vel og merke) er så pinglete på sånt,tom mannen som må skifte plaster her!
![]()
Heldig gris!Var pleierne på sykehuset som dro det av her mener jegsa jeg ikke trengte å ha på nytt om jeg ikke ville. Fikk en sånn bommuls pad jeg kunne henge på buksekanten så det ikke skulle stikke/gnage når jeg skulle sitte men brukte den aldri. Såret mitt grodde fint og var aldri noe problem
![]()
Sykepleier tok det av på megTurte ikke d jeg,er så pysete altså![]()
D er kun en liten flekk som er uten d øverste hud laget på en måte...hvis du skjønner? Men skulle kanskje fått sjekket d allikevel?Om såret fortsatt er litt åpent etter 3 uker synes jeg du bør få noen til å se på det.. Sår skal ikke ta så lang tid å gro
Jeg bruker sårtape ja. Da tror jeg at jeg bare lar den være enn så lengeBle anbefalt fra plastisk kirurg å ha på så lenge som mulig, sånn som puster. Sårtape tørker fort etter dusj.
D er kun en liten flekk som er uten d øverste hud laget på en måte...hvis du skjønner? Men skulle kanskje fått sjekket d allikevel?