Plassering av stellebord

Azalea

Flørter med forumet
Hei! Bare lurer på om dere ville ha valgt ett eller to stellebord i dette tilfellet. 

Vi har bad nede i 1. etg og soverom oppe i 2.etg. Tenkte å ha stellematte på vaskemaskinen nede på badet, men burde vi ha et stellebord oppe på rommet? Kan kanskje være greit om natten så ikke ungen blir veldig våken..? 

Vi skal ha stellebord på badet nede, da det er nede vi vil oppholde oss mesteparten av dagen... og så vil vi ha stellematte på badet oppe ved soverommet,eller inne på soverommet :)

Tror jeg ville valgt å ha stellebord på soverommet også. Sånn at ungen lærer seg at natta er natta. Og at den skal oppholde seg på soverommet om natten :)

Jeg tror jeg bare hadde hatt på badet. Og bare skiftet i sengen på natta...da blir det ikke noe løfting over på stellebord heller. Jeg hadde bare lagt et håndkle under rompa og skiftet i sengen/vugga ol

her brukte man ett håndkle på senga om natta, funka greit det. var jo ikkje store greier i bleia da.

Kan jo bare ha en stellematte på senga,slik at det er minimalt med forflyttning på nattestid :)

Vi har en kommode stående ved senga, kan jo legge stellematte oppå den. Hvilke stelleprodukter ville dere ha hatt på soverommet? 

Hadde ikke kjøpt eget stellebord for å ha på soverommet. En håndduk i senga eller en matte på kommoden ved siden av er nok mer enn nok. Uansett som regel bare en begrenset periode en har behov for skift på natta.

Ang produkter så holder vel en pakke våtservietter?

Her er også hovedbadet og soverommene i 2. etg.
Men vi skal ha hovedstellerommet på vaskerommet i 1. etg, iom at badet i 1. etg er gjestebadet.
Da har vi alle klærne oppbevart her, bleiebøtte osv.

Kort vei til vaskemaskin/ tørketrommel/ skap osv. Så kommer vi bare til å bruke en klut  under stompen el på nattestid. Kommer jo til å ha bleier og stellepute osv på badet oppe også, men d blir nok mest brukt nede.

Med Elisa hadde vi bare bad i andre etasje, så jeg gleder meg til å slippe å trafikkere opp og ned trappene til enhver tid! :D

Back
Topp