Er vi mange som har morkaken på den framre veggen i livmoren?
Er det noen som vet hva dette betyr?
Forrige gang hadde jeg livmoren på baksiden, så dette er jo helt nytt for meg!
Jeg vet at vi kjenner sparkene senere da, men vil vi kunne kjenne spark foran på magen, eller vil vi kun merke det på sidene? Foreløpig har jeg bare kjent noen små bobler på sidene iallfall.
Når morkaken ligger foran, vil babyen kunne sparke i morkaken på noen måte, og i verste fall skade den?
Min morkake lå rett foran nesen på min lille, på oul! Hi hi! ;-)
Har det noe å si for navlestrengen, og risiko for å vikle seg mer inn i denne?
Har det noe å si i forhold til fødselen? Tenker da ikke på morkake som dekker åpningen.
Er man mer utsatt for slag/støt mot magen?
Og hvordan ligger den egentlig i forhold til en som ligger bak? Er det stor avstand foran og bak, eller er det kun noen cm. forskjell på plasseringen?

Er det noen som vet hva dette betyr?
Forrige gang hadde jeg livmoren på baksiden, så dette er jo helt nytt for meg!
Jeg vet at vi kjenner sparkene senere da, men vil vi kunne kjenne spark foran på magen, eller vil vi kun merke det på sidene? Foreløpig har jeg bare kjent noen små bobler på sidene iallfall.
Når morkaken ligger foran, vil babyen kunne sparke i morkaken på noen måte, og i verste fall skade den?
Min morkake lå rett foran nesen på min lille, på oul! Hi hi! ;-)
Har det noe å si for navlestrengen, og risiko for å vikle seg mer inn i denne?
Har det noe å si i forhold til fødselen? Tenker da ikke på morkake som dekker åpningen.
Er man mer utsatt for slag/støt mot magen?
Og hvordan ligger den egentlig i forhold til en som ligger bak? Er det stor avstand foran og bak, eller er det kun noen cm. forskjell på plasseringen?