Nordlandsjento
Betatt av forumet
Har morkaken på fremsiden(anterior) for tredje gang. Er det noen som vet om noen statistikk over hva som er mest vanlig? Trodde det var mest vanlig at den er plassert mot ryggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det sist. Vet ikke om jeg har det nå [emoji5] statistikk vet jeg ikke, men du er ikke alene om det [emoji6]Ja det er kanskje det. Litt kjipt at man kjenner liv litt senere når morkaken er foran. Men ellers har det jo ingen betydning for barnets helse. Det er bare at jeg kjenner ingen andre som har hatt det. Og nå skjer det meg for tredje gang![]()
Har visst morkaka fremover og veldig langt nede denne gangen. Hadde ikke det sist. Hadde en mistanke om dette før ul i dag da jeg først kjente tydelig bevegelser i for igårs, uke 18+6, fikk da det bekreftet i dag.. Håper den flytter seg oppover slik at jeg kanskje kan få en vanlig fødsel denne gang
Det hadde jeg sist. Lå litt over mormunnen ved oul. Men jordmor sa at ofte flytter den seg oppover når magen vokser. Du får sannsynligvis ny ultralyd rundt uke 32. Den flyttet seg hos meg, og det var ikke noe problem å føde vaginalt![]()