Plassering av babycall

MaiMamma2010

Forelsket i forumet
Gjelder spesielt dere med Super Nova men andre må gjerne dele!

Hvor plasserer dere babycallen?? Jeg har hatt den i hjørne ved hodet til lillefrøkna,
men nå har den plutselig blitt en veldig morsom leke så det funker heller dårlig!

Prøvde å ha den ved fotenden med det gik ikke! Hatt den på nattbordet ved siden av men
da tok sengekanten lyden.

Må sies at snuppa mi ikke Skriker men heller ligger å jabber til hun blir plukket opp.
Noen som har noen gode forslag til meg?

Vi har den på nattbordet som er rett ved senga hans. Tar litt lengre tid før den tar opp at Oliver er våken, men han blir ikke hysterisk før vi kommer akkurat :)

ORIGINAL: klinkekulen

Vi satt den i senga vår, støttet den opp med puta mi..det er ca 1,5 meter fra hodet hennes. Nå når hun sover på eget rom bruker vi den ikke lenger, da rommet hennes er ganske nærme stua.. Funker den ikke hvis dere har den på nattbordet??

Edit: Har Super Nova vi også..

Nei det virker som sengekanten "tar" lyden. Hører henne om hun skriker skikkelig, men det er så sjelden og da har hun ligget så
lenge å ropt på meg at det vil jeg ikke [:)]

Vi og har supernova, har den liggene i senga våres, slår ut ganske fort når hun gråter, hører også at hun jabber. Står på høyest mulig sensitivitet.

ORIGINAL: brownie*

står på kommoden ved siden av sengen hennes...har skrudd opp på max sensitivitet, så her slår den ut om det blåser ute og her[:D]

samme her;) fanger opp alt....

humm.. så rart..
bruker bare min i vogna på dagen jeg da..

men kan du ikke prøve og feste den med tråd/hyssing i sprinklene??

Har den på en høy kommode ved siden av senga..og på høyeste frekvens..da hører vi sutring..

Vi har den på en bokhylle omtrent en halvmeter fra hodeenden på senga hennes [:)]
Den fanger opp litt babling, og stort sett all sutring/gråting, så det funker greit her [:)]

Men at SuperNova'en ikke er så sensitiv som den egentlig skal være er faktisk en av de største reklamasjonsårsakene på den iflg de som jobber på Barnas Hus her..

Vi har den i vinduskarmen, et godt stykke fra sengen hennes faktisk.
Hører hun godt likevel:)

Edit: Har ikke supernova

Har sånn billig babycall jeg og den funker fint selv på 2 m avstand[:D]

Back
Topp