Plass til søskenbrett på Britax Go Big?

Neidajoda

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har en Britax Go Big, som vi er kjempefornøyd med. Men, nå skal vi få en lillebror i hus, og da tenkte vi det kunne vært greit med et søskenbrett (spesielt ifbm trilling til barnehagen og sånt).

Men, vi merker at det allerede er knotete å trille når barnehagesekken henger på styret. Da er den i veien, og jeg må liksom gå med beina i froskestilling omtrent og krumme skuldrene fremover for å nå frem til styret.

Hvordan i huleste blir det da om storebroren skal stå på et brett foran der..?

Og hvordan blir det mtp vekt? Vi må trille ned en bratt bakke fra huset, og det er en svett nok opplevelse som det er, spesielt når det er litt glatt.

Er det noen som har prøvd denne vognen med et søskenbrett og har erfaringer?
 
Har ikke noe erfaring med den vogna, men har prøvd søskenbrett til babyjogger og synes det var noe herk å gå med. Måtte gå ved siden av vogna for å ikke stange i det med bena. Hvis du allerede i dag synes det er knotete vil jeg ikke tro det blir noe bedre med søskenbrett.

vekten på vogna vil økte tilsvarende vekten på barnet.
 
Ja, det er akkurat det jeg er redd for, at det blir håpløst å trille på skapelig vis. Og det går ikke når jeg skal komme meg ned en bratt bakke og må ha godt tak :s

Æsj, blir litt knot å få levert i barnehage med både baby på slep, spesielt når det er glatt og uaktuelt å gå med bæretøy :s
 
Har sett de selger sånn forlengerhåndtak, men har ikke prøvd det selv.

Vi har brett med fire hjul, og det syns jeg fungerer bedre enn et med to hjul. Men det er tungt å trille med, lettere med søskenvogn syns jeg.
 
Eldsten blir tre år når lillebroren kommer, så har lite lyst til å kjøpe en vogn til nå.. Tenker vi heller får øve masse på at han skal gå selv, selv om det er litt ekkelt det også. Må gå langs ganske trafikkert vei, riktignok på fortau, men blir vanskelig å klumholde på hånden til storebroren og trille vognen med én hånd, spesielt siden det er masse bakker, og i starten vinter :s

Får vel kanskje belage oss på knotete opplegg med kjøring og bilbytting og sånt den første tiden.
 
Eldsten blir tre år når lillebroren kommer, så har lite lyst til å kjøpe en vogn til nå.. Tenker vi heller får øve masse på at han skal gå selv, selv om det er litt ekkelt det også. Må gå langs ganske trafikkert vei, riktignok på fortau, men blir vanskelig å klumholde på hånden til storebroren og trille vognen med én hånd, spesielt siden det er masse bakker, og i starten vinter :s

Får vel kanskje belage oss på knotete opplegg med kjøring og bilbytting og sånt den første tiden.

da hadde nok jeg kjøpt en brukt søsken vogn på Finn
 
Back
Topp