Plass til meg?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Hei oktoberjenter :)
Jeg kommer inn til dere, da skal jeg føde ved planlagt KS den 28. Jeg har en gullgutt fra før og vi skal få en lillebror :)
Håper alle dere som har født har det bra med babyene deres.. Og lykke til alle andre som skal føde i løpet av oktober :)
Er det noen her som skal føde ved KS?

Velkommen hit!:D jeg fødte ved hastesnitt, og det gikk sååå bra! :) nesten litt herlig å få spinalen, for da kunne kroppen slappe av litt. ;) men mas om å få bebisen på oppvåkninga fort om du er i form, ventetiden er uenderlig lang når man vet at pappaen sitter å koser med bebisen:p

Velkommen hit!:D jeg fødte ved hastesnitt, og det gikk sååå bra! :) nesten litt herlig å få spinalen, for da kunne kroppen slappe av litt. ;) men mas om å få bebisen på oppvåkninga fort om du er i form, ventetiden er uenderlig lang når man vet at pappaen sitter å koser med bebisen:p
Jeg hadde hastesnitt første gangen og skjønner du :)
Men nå har jeg time en uke før selve operasjonen og lurte på hva de gjør og hvor lenge må jeg være på sykehuset :) takk for svar ;)

Velkommen hit :) Når har du egentlig termin?
Eg har termin 27 :)
Rart dem ska ha deg på sykehuset ei uka før...
Eg fødte me haste ks sist, veit enda ikkje ka dem bestemme seg før denna gangen..
Men legen va ikkje så gira på at eg sku gå heilt te termin (forhistorie med store unga)...
Ska på kontroll den 17... Men ska ringe mandag å høre om eg kan komme tidligere da snuppa ikkje ligg rett ned med hode sånn som på sist kontroll på sykehuset.....

Velkommen hit :)

Velkommen hit :) Når har du egentlig termin?
Eg har termin 27 :)
Rart dem ska ha deg på sykehuset ei uka før...
Eg fødte me haste ks sist, veit enda ikkje ka dem bestemme seg før denna gangen..
Men legen va ikkje så gira på at eg sku gå heilt te termin (forhistorie med store unga)...
Ska på kontroll den 17... Men ska ringe mandag å høre om eg kan komme tidligere da snuppa ikkje ligg rett ned med hode sånn som på sist kontroll på sykehuset.....
Jeg fødte ved haste KS jeg og, og denne gangen ligger han med rompe ned, og jeg tør jo ikke å føde vanlig, så dermed ble det bestemt KS. Har termin 6. November :) hva ønsker du sjøl?

Jeg fødte ved haste KS jeg og, og denne gangen ligger han med rompe ned, og jeg tør jo ikke å føde vanlig, så dermed ble det bestemt KS. Har termin 6. November :) hva ønsker du sjøl?
Vil helst føde normalt :)
Men ho log lenge i seteleie og da va det uaktuelt me fødsel, men har no snudd seg høvelig rett vei så no meine dem vi kan starte me fødsel....

Har du time før selve operasjonen? Til prøvetaking og forberedelser?
Har allerede vært inne til innskriving, der tok de noen tester og jeg snakka med jordmor, lege og anestesilege. Skal inn ca 3-4 dager før for å ta blodprøver. Fikk med en del info på papir om selve inngrepet, og forberedelser jeg må gjøre hjemme. :)

Back
Topp