Plass til meg også her hos dere?

Selvsagt plass til deg her :-)

Velkommen !

Velkommen!

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen :-)

Tok du imot selv? Gjerne del fødselshistorien din, for det hørtes spennende ut ;-)

Sendt fra mobilen.

Gratulerer og velkommen :)

Tok du imot selv? Gjerne del fødselshistorien din, for det hørtes spennende ut ;-)

Sendt fra mobilen.

Ble satt igang, og etter de tok vannet tok det litt over 2 timer så var han ute. Jordmora skulle sjekke åpningen kl 20 og sette elektrode på hodet hans, men kom ikke til siden alt lå så høyt oppe/langt bak enda. Riene begynte og bli vonde da, så stod litt oppe for at tyngdekraften skulle hjelpe litt. Måtte på do for og tisse så jordmora gikk ut. Etter jeg hadde tissa ble riene enda vondere så jeg trykket på, og kjente at han var på vei nedover og ut. Satt på do og trykket til hodet var ute, reiste meg opp og trykket resten av babyen ut og tok han imot. Pappan stod helt forvirra ved siden av meg, og visste ikke helt hva han skulle gjør. Jordmora kom først inn etter at babyen var ute. Han ble født kl 20:37 så gikk rimelig fort på slutten. Jordmora var forberedt på at det kom til og gå fort, men ikke at det skulle gå så veldig fort siden hun ikke klarte og kjenne hvor stor åpningen var bare 37 min før han ble født. Har født 5 barn, og fødslene er gått lettere og raskere for hver gang. Formen min var veldig fint, og jeg kunne fint reist rett hjem etter fødselen. Siden jeg har diabetes måtte babyen måle blodsukkeret flere ganger, men det var helt fint så vi reiste hjem neste formiddag.

Velkommen skal du være! Menne...du tok i mot selv?? Kan jo har vært en dramatisk opplevelse som du kanskje ikke er så komfortabel med å snakke om, men om du kjenner deg klar vil vi gjerne høre!

Hei på deg, bare kjekt med flere i okt.gruppen vettu!:D

Oi, det gikk jaggu unna:) 5 barn, ikke værst:D

Oj, så artig fødselshistorier! Gratulerer så mye, og velkommen til oss :)

Flott historie. Godt det gikk bra! :D

Hadde termin samme dag som deg, men snuppa ville ut 16. oktober.

Velkommen og gratulerer så mye :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp