Plass til meg og?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Såvidt jeg tør å melde meg på.. men er testen positiv så er den positiv! Da er det vel lov å juble? [emoji173]

Jeg fødte en liten spurv i november etter en blødning i morkaken, da var jeg 17 uker på vei. Åpenbart fortsatt veldig påvirket av den hendelsen, skjønner ikke helt at jeg skal begi meg ut på dette igjen.. men hjertet vil det hjertet vil. Jeg har kompliserte risikosvangerskap pga en genfeil som gjør meg veldig utsatt for blodpropp. Svangerskap for meg er fryktelig skremmende og tøft, og frykten for å miste igjen er ubeskrivelig stor. Men jeg har ei jente fra før, så jeg vet at det er verdt det. Håper jeg skal få være med dere helt til mål i november [emoji4]
24ea891c1f223af8936141c9ec60fd40.jpg

Gratulerer med spiren, håper den sitter helt til mål denne gangen. Velkommen skal du være i termingruppa November 2017! :)

Gratulerer så mye! Det var ikke småtteri du har vært igjennom ... Håper det går bra denne gangen! [emoji173]
(Vi var kanskje sammen i maigruppa, når jeg tenker meg om?)

Gratulerer og velkommen hit :) håper den sitter helt til termin denne gangen!

Gratulerer så mye! Det var ikke småtteri du har vært igjennom ... Håper det går bra denne gangen! [emoji173]
(Vi var kanskje sammen i maigruppa, når jeg tenker meg om?)

Tusen takk! Ja, det kan stemme, kjenner igjen nicket ditt! Du mistet du og altså, det var trist [emoji17] men veldig hyggelig å være gravid igjen da [emoji173]

Gratulerer og velkommen til november [emoji4] håper du blir værende helt til termin [emoji173]️

Tusen takk! Ja, det kan stemme, kjenner igjen nicket ditt! Du mistet du og altså, det var trist [emoji17] men veldig hyggelig å være gravid igjen da [emoji173]
Ja, jeg hadde MA i oktober, så jeg forsvant ut før deg. [emoji17]
Jeg er overlykkelig og livredd samtidig, det er en merkelig tilstand å være i. [emoji28] Håper vi får være her til november begge to!

Ja, jeg hadde MA i oktober, så jeg forsvant ut før deg. [emoji17]
Jeg er overlykkelig og livredd samtidig, det er en merkelig tilstand å være i. [emoji28] Håper vi får være her til november begge to!

Kjenner igjen følelsen! Håper vi klarer å glede oss mer enn vi engster oss. Denne gangen er det vår tur [emoji8]

Gratulerer og så god du er! Håper virkelig den sitter og at vi får beholde deg her <3

Gratulerer med positiv test! Det må ha vært fryktelig tøft å gå igjennom det du har opplevd. Jeg håper virkelig at det går fint denne gangen[emoji173] jeg håper du får god og tett oppfølging i svangerskapet.

Back
Topp