Plass til lite mat?

bibibi

Betatt av forumet
For ikke å snakke om hvor ofte jeg må på do.. Men klarer ikke spise mye før jeg er kvalm mett! Lagde den gode middagen i går og jeg spiste en halv posjon.... :/ så etter en time var jeg skrubbsulten igjen... Ahhh slitsomt :):) Hvis livmoren er på størrelse med en appelsinog jeg end bruker de samme buksene er det egentlig ikke no rart :p hehe

Ja, er slitsomt å være sulten hele tiden! Jeg spiser også lite om gangen, og blir fort sulten igjen. Og da handler det desverre om hva jeg har lyst på i øyeblikket..

Ja slik har jeg det og... frem til uke 6 hadde jeg kjempematlyst og spiste meg ihjel. Nå klarer jeg ikke spise noe før jeg blir kvalm og mett! Hadde det slik sist gang og... føles mett hele tiden, så må bare småspise for å holde kvalmen litt i sjakk. Går litt mye i chips (salt og godt) og en skive her og der. Kjipt er det iallefall! Ikke vits å lage noe godt lenger:/

jeg laga nesten helt lik tråd! haha!
JAAAAAAA!!! jeg har såvidt plass til en brødskive! men en time etter den er spist opp, er jeg så sulten at jeg nesten spyr! 

Jeg har det på akkurat samme måte! Rekker så vidt å smake på middagen før jeg er stappe mett. Men vet ikke om det er kvalmen som tar meg eller at det faktisk ikke er plass. Føler i hvertfall at det ødelegger litt for mine vanligvis så sunne matvaner. Jeg spiser som regel både sunt og variert, men nå blir det mye småspising, og da desverre mye kjeks, godteri, sjokolade osv fordi det føles ikke som det er vits i å lage et helt måltid :S

Jeg pleier å enten legge med nedpå litt etter halve middagen også spise resten etter ca 15 min eller så spiser jeg middagen liggende på sofaen :) da får jeg i meg nok til å kverke kvalmen 2-3 timer fram til lillemor er i seng :)

Akkurat sånn har jeg det også! Utrolig slitsomt!
Og det er skikkelig ILLE hvis noen har spist opp det ENESTE man har lyst på :/ hehe

Tenk så mye mindre plass det blir nå etterhvert ;p

Føler nesten det er mindre plass enn i 9 mnd sist gang!! Hvis det blir mindre plass må jeg gå over til shake;)

Føler nesten det er mindre plass enn i 9 mnd sist gang!! Hvis det blir mindre plass må jeg gå over til shake;)

Back
Topp