Plass til en til??

Engel1

Blir kjent med forumet
Hei.

Er litt seint ute med å introdusere meg, men har dere plass til en til vil jeg veldig gjerne joine august forumet :)

Er selv 28 år (straks), gift, bor i rogaland, men er fra østlandet. Er gravid med nr. 2, har ei jente på halvannet fra før. Foreløpig termin er 14. august, så er i følge legen 12+4 i dag. Skal på ul i morra, bare for å finne ut om det er liv i magen. Er nok ikke den mest aktive brukeren her inne, men følte utrolig mye støtte og glede i det forrige forumet, så håper jeg blir tatt i mot for det. 

Og siden jeg ble hetset litt i starten i det forrige forumet; nicket mitt betyr ikke at jeg har mistet barn tidligere. Jeg har alltid blitt kalt en engel, og er synes generelt at engler er veldig fine. Derfor Engel1 :)

Gleder meg til å "bli kjent" med dere her inne!

Hei og velkommen inn til oss :) 
Og gratulerer med den lille i magen :)

Har du termin 14.aug, så var du vel uke 13 i går?
Jeg har termin 15.aug og var 13 uker i dag :)

Trodde det jeg også, og jeg mistenker at legen min har sett feil. Hun flyttet terminen min frem en dag, men satte meg tilbake tre. Noe som ikke stemmer ;) Vet du om de kan finne ut av det på en tidlig ul? 

Engel1 skrev:
Trodde det jeg også, og jeg mistenker at legen min har sett feil. Hun flyttet terminen min frem en dag, men satte meg tilbake tre. Noe som ikke stemmer ;) Vet du om de kan finne ut av det på en tidlig ul? 

Jeg ville gått etter mens termin, den stemmer som regel best :)
Men tidlig UL kan nok si en nokså sikker termin utifra störrelsen på nurket deres :)

hei og velkommen inn til oss. her kan du hete hva du vil... Snill som en engel er jo et uttrykk det =) Noen er jo det

Lykke til i svangerskapet

Hei og velkommen :D

Hei, og velkommen til oss :)

Gratulerer, og velkommen hit 

Velkommen til oss. ;-)

Velkommen til deg og lille i magen.

Back
Topp