Plass i vogna

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Hvordan er det med plass i vogna til de små nå?
Lillegutt er 66cm. Og med voksiposen oppi begynner det å bli trangt i vår Brio Happy. Men vil ikke ha sportsdelen på enda. :confused:

Sendt fra mobilen min ♥

Trollmor post: 16645766 skrev:
Hvordan er det med plass i vogna til de små nå?
Lillegutt er 66cm. Og med voksiposen oppi begynner det å bli trangt i vår Brio Happy. Men vil ikke ha sportsdelen på enda. :confused:

Sendt fra mobilen min ♥
Her er det god plass ennå! :-)
Har Simo kombivogn. Veldig deilig med romslig vogn nå som det blir vinter.

I vår Brio Happy blir det også trangt med voksipose... ser for meg at vi må bytte til sportsdel ganske snart... desverre :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har bare sportsvogn med mykbag, og med vinterposen er det ikke akkurat god plass, men det går med litt godvilje. :)

Har MB urban jungle. Bruker lammeskinn, ullpledd og dundyne. Hun hater pose! Så da har vi grei plass et par mnd til ;) Hun er ganske liten, så jeg tror vi skal klare oss til hun er 6 mnd.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Har simo kombi. Softbagen fra Brio har han vokst ut av så nå ligger han bare i en tykk ullpose oppi.

Lillebror 24. juli

Eg og har simo kombi men syns ikkje det e så god plass der lenger... men håper den passer noen måneder til ;)

babyjente 27 Juli ♡

Vi har emma edge duo, og hos oss er det kjempe plass enda:) Må nevnes at snuppis ikke er den største babyen da;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har brio smile. Begynner å bli mindre men går kjempe fint med dundyne nedi. Hu har fortsatt litt å vokse på.

Her er det enda god plass i Quick Fix bagen til minTFK Joggster Twist.
Men bruker ikke pose enda da.
Har lammeskinn i bunn og dundyne.

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg bruker carena sportsvogn. Men måtte bytte ut softbagen, den ble for liten. Så nå har vi hatt oppi vinterposen, og da har vi god plass:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fornøyd med den vogna? ?

Sendt fra mobilen min ♥
Kjempe fornøyd. Er kjempe lett å ta med seg og gå tur med. Angrer ikke ett sekund på at vi valgte den. Ser folk sliter på kjøpesenteret og i sentrum her med tunge vogner uten sving på hjula. Er kjempe lett å gå på trange steder. Har prøvd den på fjellet også og det går kjempe fint når man låser hjula foran. Er mye på fjellet. Skal være der en mnd i januar. Men eneste er at den har gått tom for luft i det ene dekket. Så vi må fylle før vi kan gå tur nå. Men med egen kompressor så er det greit. Litt dumt for folk som ikke har det.

Emmaljunga Edge duo, kjempegod plass, men frøkna er ikke så stor heller da :-)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Har Emmaljunga Edge duo også, men han er ganske så lang ( snart 70 cm), så valgte å ta i bruk sittedelen me ull og voksipose oppi :)

Ok plass i vår Bugaboo Cameleon. Han er ca 6,8-6,9 kilo. Går greit med dunposen også. Men har ikke begynt å bruke den, bare sjekka her om dagen at det går.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp