Plass for bleier...

Trine83

Forumet er livet
Har tenkt lenge på å flytte stellekommoden ut av badet nå, så lenge vi bare steller på matta på gulvet.
Men jeg vet ikke hvor jeg kan gjøre av bleier og diverse stelleprodukter[8|] Har ikke så veldig stort bad, så det må ikke ta så stor plass.Noen som har noen gode tips[:)] Gjerne med bilder...[:)] 

(vet ikke om denne hører til på interiørforum[8|])

jeg har aldri hatt stellebord, så småens bleier ligger inni kommoden på badet sammen med en sink salve. shampoen og såpa hans står i dusjen med mine.

ORIGINAL: EmmaT

jeg har aldri hatt stellebord, så småens bleier ligger inni kommoden på badet sammen med en sink salve. shampoen og såpa hans står i dusjen med mine.

Har ikke plass der jeg, for der ligger det håndklær og diverse. Har nesten ingen skapplass[&:]

kan du ikke ha bleieposen en annen plass, og bare ha de bleiene du har plass til inne på badet om gangen?

ORIGINAL: Trine83

ORIGINAL: EmmaT

Har ikke plass der jeg, for der ligger det håndklær og diverse. Har nesten ingen skapplass[&:]

Hvis du ikke kan henge opp mer skap, så kan du kjøpe en liten smal kommode f.eks. Evnt henge en sånn "nettingpølse" [8D] fra Ikea i taket, hvis det er mulig?

Jeg har ei stor stellepute oppå vaskemaskinen også har jeg en hylle over som jeg har hengt på veggen...

Hadde egentlig lysst på en grei hylle på veggen, men så er sambo så sinnsykt redd for å lage hull i veggene her (huset er 2 år gammelt)[:@] 
Men tror jeg skal sette ned foten nå, og bare skru på plass noe[:)] Men det må kanskje passe til resten av badet, for den kommer nok for å bli da. Har hvite vegger og kissebærbaderomsmøbler.
Han ville heller ikke at bleiene skulle vise, så må ha noe som kan lukkes igjen. Men jeg ser ikke helt for meg noe[8|] 

(tjihi,skulle nok vært på interiørforumet alikevel[;)])

En slik sko komode er jo veldi smal og plass til bleier i. Den kan du få i alle utførelser og den kan brukes til sko bruk når bleie tiden er over.

Jeg tenkte med en gang på det nye JIf-moppesystemet- der følger det med en sak til å henge over skapdøra for oppbevaring av mopper o.l. Kanskje det kunne være noe?

Eller ei litt stor sånn toalettmappe som man kan brette ut og henge opp?

vi har også et utrolig lite bad, men vi fant ut at vi bare sklle kjøpe en stellematte å ha på vaskemanskinen.. så visst dere har to skap mellom speilet så bruker vi det ene til å ha slike ting i deler på det andre.. virker veldig greit[:D]
lykke til

Jeg har en kurv på vaskemaskinen (en sånn hvit en kjøpt en en av de billig-sjappene) akkurat plass til en hel libero pakke, og stellekremer[:D]

Har tenkt lenge på å flytte stellekommoden ut av badet nå, så lenge vi bare steller på matta på gulvet.
Men jeg vet ikke hvor jeg kan gjøre av bleier og diverse stelleprodukter[8|] Har ikke så veldig stort bad, så det må ikke ta så stor plass.Noen som har noen gode tips[:)] Gjerne med bilder...[:)] 

vi har kjøpt noen sånne kurver som man hekte på ei stang som henger på veggen på badet..oppi der har jeg bleier kremer våtservietter og lignende..tar VELDIG liten plass!
stellematta har jeg oppå vaskemaskinen,også henger de kurvgreiene på veggen over..

Jeg har 2 mørke fletta kurver på badet jeg. 1 til bleier og 1 til stelleprodukter.[:)]
Dusjsåpa og shampooen hennes står i hylla over badekaret.[:)]

ORIGINAL: Marthemoms

vi har kjøpt noen sånne kurver som man hekte på ei stang som henger på veggen på badet..oppi der har jeg bleier kremer våtservietter og lignende..tar VELDIG liten plass!
stellematta har jeg oppå vaskemaskinen,også henger de kurvgreiene på veggen over..

Hvor har du kjøpt det hen?[:)]

Grunnen til at jeg tar bort stellekommoden,er at jeg ikke vil stelle henne så høyt (datt ned fra stellekommoden tidligere[:(]) Så da legger jeg matta vekk, under en plass når jeg ikke steller[:)]
Skal bli godt å få den bort, for å få litt bedre plass.

Back
Topp