Plaskeglade barn

linko

Forumet er livet
Emma ligger i sånn liggestol i badebaljen og løfter begge beina godt opp og sparker ned. Vannspruten står og jeg må rett som det er skifte etterpå[:)] Brukte stativ til baljen tidligere, men måtte bare gi det opp, halve karet havner jo på gulvet.[:D]

Flere som har plaskeglade barn?

Jaaa [:D]. Har også slik liggestol i balja, og kan si jeg er glad for å han balja i dusjen (har stor dusj) for vannspruten står til langt oppover veggene, og er ikke mye vann igjen når badingen er over [;)].

Skal skaffe slik stol som de sitter i, men finner jo ingen nettbutikker som selger det [&:]

Jepp! Han elsker å bade og elsker å plaske
Må også skifte klær etterpå[8D]

Her blir det også mye søl når vi bruker baljen, så nå har jeg sluttet å ha på meg bukse når jeg bader han!! Så da kan han plaske og kose seg [:)]

Her har vi begynt å plaske med hendene. vannet spruter til alle kanter og mammen blir ganske vått.[:D] Men så gøy da[:D]

Lillemor er ofte med pappen eller mammen i badekaret og det ELSKER hun [:D]Da slår hun med hendene så vannspruten står [:D]

Jaaa[:D]
Bena går ofte som trommestikker og spruter langt over dusjdørene! Og nå har hun funnet ut at det er gøy å slå i vannet også[;)]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Vilja sitter helt alvorlig og plasker i vei, ser ut som hun kosentrerer seg noe veldig. Må også skifte etterpå ja.[:)] 

Hihi, sånn er det her og. Stiv i maska og full plasking!

*poff*

ORIGINAL: Sorland

Jaaa [:D]. Har også slik liggestol i balja, og kan si jeg er glad for å han balja i dusjen (har stor dusj) for vannspruten står til langt oppover veggene, og er ikke mye vann igjen når badingen er over [;)].

Skal skaffe slik stol som de sitter i, men finner jo ingen nettbutikker som selger det [&:]

De har den på Barnas Hus og lurer på om ikke Barneland på Sørlandssenteret også har den [:)]

ORIGINAL: Sorland

Barnas hus har. Koster 249.-

Back
Topp