Plante i potter ute.

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Kan jeg gjøre det nå? Så lenge jeg kjøper planter som tåler kulde, er det vel ingenting i veien for det? Sannsynligheten er liten for at det blir mer frost her også...

Naboen skal ha visning, så litt greit at det ser fint ut hos oss også når det mest sannsynlig skal trakke en del folk forbi:)

Naboen har påskeliljer og stemor ute, hatt i et par uker...

Da tror jeg jeg må plante ut i morgen:-D Synes alltid det er så kjekt, men pleier vente til rundt 17.mai;)

Noen som vet hvor lenge påskeliljene står? Leste at påskeliljer på løk gjerne ikke sto så lenge. Men gidder ikke plante ut noe som står i maks to uker liksom, før de dør:/

Men stemorsblomster går jeg nok for hvertfall:)

Jeg plantet både påskeliljer, stemorsblomster og krokus i krukker for ei uke siden, og de lever i beste velgående

Jeg går for å plante litt farger jeg også nå. Gjør det som regel i april før bursdagen til snuppa. Fint med litt farger. Her har det hvert litt frost på morran, men tror det skal gå greit siden nabon sine lever :p

LillianneLie skrev:
Da tror jeg jeg må plante ut i morgen:-D Synes alltid det er så kjekt, men pleier vente til rundt 17.mai;)

Noen som vet hvor lenge påskeliljene står? Leste at påskeliljer på løk gjerne ikke sto så lenge. Men gidder ikke plante ut noe som står i maks to uker liksom, før de dør:/

Men stemorsblomster går jeg nok for hvertfall:)

stemor tåler jo frost, derfor så mange planter det nå...

Back
Topp