Planleggingsdager

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Når dere er hjemme med barn pga planleggingsdager, finner dere på no ekstra da? I såfall hva?

Her er vi hjemme idag og har kosa oss mens minste har sovet. Lagd farsdagsgave til søndagen og så gått oss en tur :)

Jeg sørget for å ha fri i dag, men besteforeldre så sin mulighet til å ta henne med på en langhelg på hytta .

Så jeg sendte minsten sent i bhg og tar Stor rengjøring i stedet.

Var planleggingsdag sist fredag her og begge ungene var på overnatting hos venner. Noen ganger finner vi på noe hobbyting, baking, tur o.l andre ganger tar vi det som det kommer med husvask, shopping etter hva vi føler for. :)

Skal ha planleggingsdag neste fredag her, har en plan med moren min som også har fri pga planleggingsdag på skolen hun jobber på om å finne på noe:-)

Koser oss med en eller annen form for aktivitet :)

I dag har jeg gjort svært lite pga lite søvn, murringer og nedpress. Men samboer tok seg heldigvis fri, og tok med seg frøkna til sin søster etter duppen hennes. De skal være barnevakt når fødsel er i gang, så greit å være litt der :)

Har ikke hatt så mange plandager enda, og jeg har vært litt kjedelig og sliten som gravid, men prøver å få til en tur på lekeplassen e.l ihvertfall.

Som regel er det besteforeldre som tar de når det er planleggingsdag. Men om jeg har fri pga planleggingsdag så blir det nok husvask og ut for å leke. Eldste får da være litt lenger oppe dagen føre så koser vi oss etter broren er lagt.

Da er både samboer og jeg på jobb :-P
Bakdelen med å jobbe i bhg og skole ;-)

Så her er vi avhengige av besteforeldre disse dagene. Og da koser de seg ;-)

Back
Topp