Planleggings dag..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Når det er det i bhg og dere må ta fri fra jobben får dere betalt da?

Jeg spurte nå og jeg får ikke betalt for den dagen, jeg blir straffet for at barnehagen stenger[:@]

Ikke alle som bare kan slenge fra seg ungene et annet sted[8|]

får ikke betalt for det nei. da må en ta fri/feridag el avspassere. så fremt man ikke har noen andre som kan ta barnet da.. familie el venner

ORIGINAL: Midt Norge

får ikke betalt for det nei. da må en ta fri/feridag el avspassere. så fremt man ikke har noen andre som kan ta barnet da.. familie el venner

sånn er det for oss også

sliter max der jeg da... jeg jobber i bhg, må derfor jobbe på planleggingsdagen.. Har da ikke mulighet for å ta fri, når bhg er stengt. Sånn er det desverre. Man får vite om disse dagene når ungen begynner i bhg, kan ta det som en feriedag også vettu[:)] eller på aspasering om det er mulig.

Har ikke jobbet så lenge så jeg kan ta ferie dag med betalt[8|] Har kun 10 dager og de skal jeg ta i ferien..

Får klare meg en dag uten lønn[;)]

ORIGINAL: Oline

Vi må også ta fri (uten lønn), men heldigvis jobber samboeren min skift.

Det blir jo ikke riktig at arbeidsgiver skal betale for at barnehagen har planleggingsdag.

Kanskje du kan gå sammen med 2-3 av de andre foreldrene, så kan dere passe alle barna på tur, og slipper å ta fri hver gang

Er kun jeg med små barn her så det går ikke så bra.. Men det er jo kun en dag inni mellom så overlever jo[;)] 

Syns de kunne betalt jeg, de gjør jo det når man skal til lege, tannlege osv så.. [;)]

Back
Topp